-
Wall•E54%
-
Find Nemo28%
-
Græsrødderne6%
-
John Carter6%
-
Jeg har ikke set filmene4%
-
Jeg bryder mig ikke om nogen af de film2%
Stemmer i alt: 1343
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 Hr. Nielsen 12 år siden
#12 Slettet Bruger [431988815] 12 år siden
#13 HonoDelLoce 12 år siden
Jeg stemte på Wall-E her, men A Bug's Life kommer i min optik klart foran Finding Nemo, som jeg til gengæld synes er/var voldsomt overvurderet og dybest set røv-kedelig..
#14 elwood 12 år siden
Wall E er også en hel igennem fantastisk film, især første halvdel, og så gør det jo ikke noget at han minder ret så meget om Number 5 fra de gode gamle 80'er 8-)
Og musikken til begge film er jo emminent komponeret.
Så nej jeg har ikke rigtig en farvorit af de to, synes de er gode på, hver deres måde.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15 the_paki_don 12 år siden
Jeg har svært ved at finde animationsfilm, som er bedre end de to nævnte (hvis vi taler mainstream animation) og ja, The Incredibles og Up er da klart dem, jeg ville trække frem som konkurrenter, men det er samme firma og jeg synes, at de bibeholder den samme skyhøje kvalitetssans i næsten alle deres film. I hvert fald i de 4 film, jeg nu har nævnt.
Deres evne til både at appellere til børn og voksne er en fantastisk filmskaber evne, som jeg slet ikke finder til at være overvurderet eller kedelig. Selvfølgelig er der nogen, der falder igennem, men måske trænger vi bare til flere folk, der kommer i gang med denne poll, så vi kan få et mere KORREKT billede... :)
#16 Babo84 12 år siden
#17 Hr. Nielsen 12 år siden
#18 LasseUk 12 år siden
Ellers er jeg enig med the_paki_don i at Pixar generelt bare står for skyhøj kvalitet og det er stort set kun Cars 1 + 2 jeg ikke helt synes er oppe og ringe. Men det er selvfølgelig også set i forhold til alle de mesterværker de har på CV'et.
#19 LukasAgerskov 12 år siden
#20 David Munch 12 år siden
Wall-E er ikke så god som den er hypet til, og Græsrødderne er ikke helt på niveau med hvad Pixar normalt laver.
Har ikke set Carter endnu, men jeg kan ik forestille mig at det er en 10/10 efter de anmeldelser.. ;)