• Wall•E
    54%
  • Find Nemo
    28%
  • Græsrødderne
    6%
  • John Carter
    6%
  • Jeg har ikke set filmene
    4%
  • Jeg bryder mig ikke om nogen af de film
    2%

Stemmer i alt: 1343

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Hr. Nielsen 12 år siden

Wall-E ville jeg stemme! Men hans andre film har også haft deres kvaliteter og ingen er faldet igennem i min optik.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#12 Slettet Bruger [431988815] 12 år siden

Den første halvdel af "Wall•E" får min stemme, der er bedre end de andre film, han har lavet. Godt nok har jeg ikke set "John Carter" endnu, men satser stærkt på, at den ikke er bedre.
Gravatar

#13 HonoDelLoce 12 år siden

Jeg så A Bug's Life for første gang for ikke så længe siden for første gang, og den fandt jeg faktisk rigtigt underholdende.

Jeg stemte på Wall-E her, men A Bug's Life kommer i min optik klart foran Finding Nemo, som jeg til gengæld synes er/var voldsomt overvurderet og dybest set røv-kedelig..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#14 elwood 12 år siden

Kommentar sporet til Finding Nemo er rigtig godt, og jeg kan også ret godt li filmen, damm de Pixar folk kan noget magi, hele deres visualisering af vand er hel fantastisk, det kan jeg stadigvæk blive imponeret af den dag i dag. Hertil synes jeg også karakterene er ganske gode, historien er jo ganske ligetil, men synes nu aligevel de formår og få noget godt ud af den.

Wall E er også en hel igennem fantastisk film, især første halvdel, og så gør det jo ikke noget at han minder ret så meget om Number 5 fra de gode gamle 80'er 8-)

Og musikken til begge film er jo emminent komponeret.

Så nej jeg har ikke rigtig en farvorit af de to, synes de er gode på, hver deres måde.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15 the_paki_don 12 år siden

Jeg havde ærligt talt forventet, at folk var mere ovre i elwoods og min lejr ift. optimisme vedr. filmene, end hvad jeg læser nu.

Jeg har svært ved at finde animationsfilm, som er bedre end de to nævnte (hvis vi taler mainstream animation) og ja, The Incredibles og Up er da klart dem, jeg ville trække frem som konkurrenter, men det er samme firma og jeg synes, at de bibeholder den samme skyhøje kvalitetssans i næsten alle deres film. I hvert fald i de 4 film, jeg nu har nævnt.

Deres evne til både at appellere til børn og voksne er en fantastisk filmskaber evne, som jeg slet ikke finder til at være overvurderet eller kedelig. Selvfølgelig er der nogen, der falder igennem, men måske trænger vi bare til flere folk, der kommer i gang med denne poll, så vi kan få et mere KORREKT billede... :)
Gravatar

#16 Babo84 12 år siden

Wall-e
Gravatar

#17 Hr. Nielsen 12 år siden

the_paki_don (15) skrev:
Jeg havde ærligt talt forventet, at folk var mere ovre i elwoods og min lejr ift. optimisme vedr. filmene, end hvad jeg læser nu.
Pudsigt, jeg tænkte nemlig det samme, da jeg synes kvaliteten er ret høj. At der kan være film der er bedre, som Up eller The Incredibles gør ikke disse her dårligere og Wall-E finder jeg fuldt ud p højde med førnævnte.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#18 LasseUk 12 år siden

Wall-E er efter min mening en stærk deltager til titlen som Pixars bedste film, men Finding Nemo bliver bedre hver gang jeg ser den og A Bug's Life er absolut en af Pixars mest undervurderede film.

Ellers er jeg enig med the_paki_don i at Pixar generelt bare står for skyhøj kvalitet og det er stort set kun Cars 1 + 2 jeg ikke helt synes er oppe og ringe. Men det er selvfølgelig også set i forhold til alle de mesterværker de har på CV'et.
"At last we meet for the first time, for the last time"
Gravatar

#19 LukasAgerskov 12 år siden

Finding F****** Nemo. En fantastisk film. På trods af at Wall-E er fed, så ligger min sande kærlighed hos fiskene
Gravatar

#20 David Munch 12 år siden

Hvorend Nemo nu er blevet af.

Wall-E er ikke så god som den er hypet til, og Græsrødderne er ikke helt på niveau med hvad Pixar normalt laver.

Har ikke set Carter endnu, men jeg kan ik forestille mig at det er en 10/10 efter de anmeldelser.. ;)

Skriv ny kommentar: