• Wall•E
    54%
  • Find Nemo
    28%
  • Græsrødderne
    6%
  • John Carter
    6%
  • Jeg har ikke set filmene
    4%
  • Jeg bryder mig ikke om nogen af de film
    2%

Stemmer i alt: 1343

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 the_paki_don 12 år siden

Valget mellem Wall-E pg Find Nemo var svær (har ikke set Græsrødderne), men valgte Find Nemo, fordi den havde flere karakterer, som jeg holdt af. Wall-E er dog også et mesterværk, men Find Nemo er mere mig. :)
Gravatar

#2 IK 12 år siden

Find Nemo uden tvivl. Wall E synes jeg er ret overvurderet.
Gravatar

#3 MOVIE1000 12 år siden

Wall -E uden at tøve.

Find nemo fandt jeg ret belastende at se OG høre på.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4 MMB 12 år siden

IK (2) skrev:
Find Nemo uden tvivl. Wall E synes jeg er ret overvurderet.

QFT!
Gravatar

#5 IK 12 år siden

Foeller (4) skrev:
QFT!

Jeg skulle lige genopfriske hvad det stod for. :-)
Gravatar

#6 Nicki52 12 år siden

Har endnu ikke set Wall•E endnu, glemmer det hele tiden. Og så har jeg ikke set John Carter, og jeg kan ikke lide Find Nemo. De første to gange jeg prøvede at se den på Disney Channel faldt jeg i søvn. Jeg så aldrig slutningen, men har fået den fortalt. Så jeg stemte Græsrødderne for det var den bedste jeg kunne lide. Den er meget spændende og den er nok den Disney/Pixar-film jeg har set flest gange, foruden Monster Inc..
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#7 MMB 12 år siden

IK (5) skrev:
Jeg skulle lige genopfriske hvad det stod for. :-)

Hehe, det betyder skam bare, at du er 100% spot on. Wall-E er en ret overvurderet film, der blegner ved siden af Up. Jeg synes ikke, Finding Nemo er fantastisk, men den er klart bedre end Wall-E og A Bug's Life.
Gravatar

#8 IK 12 år siden

Foeller (7) skrev:
Jeg synes ikke, Finding Nemo er fantastisk, men den er klart bedre end Wall-E og A Bug's Life.

QFT!
Gravatar

#9 Richard Burton 12 år siden

CCR
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#10 moulder666 12 år siden

Jeg foretrækker altid at læse QFT som "Quit fucking trolling" - det gør forummet meget mere levende og flamewar-agtigt! :P

Anyway - what he:

Wall-E er en ret overvurderet film. Jeg synes ikke, Finding Nemo er fantastisk, men den er klart bedre end Wall-E og A Bug's Life.

said.

Og John Carter var nu ganske uskadelig, popcorns-film-agtig og underholdende - men ikke noget sensationelt! Dog har den en del mere humor end jeg havde forventet!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Skriv ny kommentar: