-
"De nådesløse"29%
-
"Million Dollar Baby"24%
-
"Mystic River"24%
-
"Letters from Iwo jima"8%
-
Anden film7%
-
"Space Cowboys"4%
-
"Flags of our Fathers"3%
-
"True Crime"1%
-
"Blood Work"1%
Stemmer i alt: 1280
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 Mercadian 17 år siden
#12 filmz-Bruce 17 år siden
#13 dyg 17 år siden
Som tidligere sagt herinde, så ser jeg absolut intet i Million Dollar Baby, for mig er det en forudsigelig omgang pladder-sentimentalsk amerikansk blæver.
#14 filmz-Is 17 år siden
Han er efter min mening den bedste intruktør nogensinde. Han har sin egen meget unikke måde at lave film på, og jeg elsker det bare...
Min top 5 ser sådan ud
1. Unforgiven
2. Million Dollar Baby
3. Letters From Iwo Jima
4. Mystic River
5. True Crime
Unforgiven er den bedste western nogensinde. Dialogerne er bare så gode, og det er en film jeg kan se mange gange uden at blive træt af den... Det gælder faktisk for mange af Clinten's film.
Men derudover er jeg også vild med Million Dollar Baby, som også er en fantastisk film...
#15 BN 17 år siden
En af Eastwood's mere ukendte film
#16 filmz-Is 17 år siden
Den havde jeg overset...:)
#17 Mercadian 17 år siden
Nej den er med i poll'en - Space Cowboys
#18 icetea 17 år siden
#19 filmz-jonasgr 17 år siden
Den bedste af dem alle er "De nådesløse".
'Cause I'm evil"
#20 BN 17 år siden
Har du set "The Outlaw Josey Wales"? Den har han både instrueret og spiller hovedrollen i. Og det samme med "High Plains Drifter" - som iøvrigt er en af de ondeste westerns der nogensinde er lavet. Her er en hvad en privat anmelder (ikke jeg) har skrevet på scope.dk:
"Sær Western
En mystisk fremmed (Eastwood) ankommer til guldgraverbyen Lago, hvor han hyres til sherif, for at beskytte byens beboer mod tre netop løsladte forbrydere, som har afsonet et års fængsel på grund af falske anklager.
Gådefuld og anderledes western, der faktisk mere er en okkult thriller i western omgivelser.
Den er stemningsfuldt lavet og ikke uden spænding og dramatik, men den er ofte lige lovlig depressiv i sin grundtanke til min smag.
Men er man til en alternativ western, så er det her en af dem jeg vil anbefale."