• "De nådesløse"
    29%
  • "Million Dollar Baby"
    24%
  • "Mystic River"
    24%
  • "Letters from Iwo jima"
    8%
  • Anden film
    7%
  • "Space Cowboys"
    4%
  • "Flags of our Fathers"
    3%
  • "True Crime"
    1%
  • "Blood Work"
    1%

Stemmer i alt: 1280

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Mercadian 17 år siden

Million Dollar Booty
If practice makes perfect, but nobody is perfect, then why practice?
Gravatar

#12 filmz-Bruce 17 år siden

Puha, den er svær! The Unforgiven og Million Dollar Baby ligger lige til højrebenet, men The Outlaw Josey Wales slår million kroners babyen med en spytklat. Hmmm, men The Unforgiven er trods alt i sin egen liga, så det må blive den!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#13 dyg 17 år siden

Det blev et kryds ved Mystic River.

Som tidligere sagt herinde, så ser jeg absolut intet i Million Dollar Baby, for mig er det en forudsigelig omgang pladder-sentimentalsk amerikansk blæver.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#14 filmz-Is 17 år siden

Clint Eastwood har lavet mange uforglemmelige mesterværker.

Han er efter min mening den bedste intruktør nogensinde. Han har sin egen meget unikke måde at lave film på, og jeg elsker det bare...

Min top 5 ser sådan ud

1. Unforgiven
2. Million Dollar Baby
3. Letters From Iwo Jima
4. Mystic River
5. True Crime

Unforgiven er den bedste western nogensinde. Dialogerne er bare så gode, og det er en film jeg kan se mange gange uden at blive træt af den... Det gælder faktisk for mange af Clinten's film.
Men derudover er jeg også vild med Million Dollar Baby, som også er en fantastisk film...
Gravatar

#15 BN 17 år siden

Er der andre end mig der har overset den her film med Clint Eastwood?

En af Eastwood's mere ukendte film
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#16 filmz-Is 17 år siden

15#
Den havde jeg overset...:)
Gravatar

#17 Mercadian 17 år siden

Nej den er med i poll'en - Space Cowboys
If practice makes perfect, but nobody is perfect, then why practice?
Gravatar

#18 icetea 17 år siden

Det blev Letters From Iwo Jima, men har heller ikke set Million Dollar Baby eller Mystic River endnu :P så kan da være jeg ændre mening efter at have set dem.
Gravatar

#19 filmz-jonasgr 17 år siden

De tre øverste i afstemninger er efter min mening klart de bedste film fra hans side. Resten rangerer fra middelgode til dårlige.

Den bedste af dem alle er "De nådesløse".
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#20 BN 17 år siden

#19 - jonasgr:

De tre øverste i afstemninger er efter min mening klart de bedste film fra hans side. Resten rangerer fra middelgode til dårlige.

Har du set "The Outlaw Josey Wales"? Den har han både instrueret og spiller hovedrollen i. Og det samme med "High Plains Drifter" - som iøvrigt er en af de ondeste westerns der nogensinde er lavet. Her er en hvad en privat anmelder (ikke jeg) har skrevet på scope.dk:

"Sær Western

En mystisk fremmed (Eastwood) ankommer til guldgraverbyen Lago, hvor han hyres til sherif, for at beskytte byens beboer mod tre netop løsladte forbrydere, som har afsonet et års fængsel på grund af falske anklager.

Gådefuld og anderledes western, der faktisk mere er en okkult thriller i western omgivelser.

Den er stemningsfuldt lavet og ikke uden spænding og dramatik, men den er ofte lige lovlig depressiv i sin grundtanke til min smag.

Men er man til en alternativ western, så er det her en af dem jeg vil anbefale."

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: