• "De nådesløse"
    29%
  • "Million Dollar Baby"
    24%
  • "Mystic River"
    24%
  • "Letters from Iwo jima"
    8%
  • Anden film
    7%
  • "Space Cowboys"
    4%
  • "Flags of our Fathers"
    3%
  • "True Crime"
    1%
  • "Blood Work"
    1%

Stemmer i alt: 1280

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 jessup 17 år siden

Play Misty for me er også en udmærket film. Ebert er meget begejstret:

http://rogerebert.suntimes.com/apps/pbcs.dll/artic...

The Bridges of Madison County var også en dejlig film.
This is just until June
Gravatar

#22 filmz-gofferoffer 17 år siden

Jeg har kun set Million Dollar Baby én gang, og jeg har ikke set den siden, for den gjorde mig temmelig trist. Fantastisk film, men jeg har det med MDB, som jeg har det med Requiem For A Dream: Det er ikke film, der kan ses for ofte, med mindre man forbereder sig på at blive trist til mode.

Til gengæld synes jeg, Mystic River er en særdeles vellykket film, og da jeg så den første gang, blev jeg ganske vist forfærdet over visse (for mit vedkommende) uventede drejninger, men alt var bare så fantastisk godt sammensat. Så for mig bliver det MR.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#23 filmz-ubba 17 år siden

Jeg har ikke set alle filmene på listen men kunne virkeligt godt lide Midnight in the garden of good and evil, så "anden film" fik min stemme
Gravatar

#24 MTK 17 år siden

Hvordan helvede kan Space Cowboys ligge højere end Flags of Our Fathers..
Gravatar

#25 jesperhp 17 år siden

"De nådesløse". Men tough choice, for Eastwood er dælme en god instruktør, synes jeg.
Gravatar

#26 mr gaijin 17 år siden

#24 Den ene film er set af flere mennesker end den anden. Blandt andet har den været på TV for nylig.

Polls har det ofte med at afspejle popularitet frem for kvalitet. Det er nemlig de færreste, der ser alt.
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: