• Spaceballs
    22%
  • Hvem er John Candy?
    20%
  • Planes, Trains & Automobiles
    14%
  • The Blues Brothers
    12%
  • Af banen!
    9%
  • Røven af fjerde division
    8%
  • Onkel Buck
    7%
  • Who's Harry Crumb?
    3%
  • Ferie med bjørn på
    3%
  • Anden film
    2%
  • Nothing but Trouble
    1%
  • Only the Lonely
    0%

Stemmer i alt: 1133

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 moulder666 16 år siden

"Did you see anything?"
"No, I didn't see you playing with your puppets again, Sir."

I mine øjne er det stadig den bedste Spoof-film, der er blevet lavet til dags dato!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#12 christianhg 16 år siden

#9 Det lyder til at jeg må give Spaceballs en chance til. Jeg indrømmer at jeg er ret slem til at dømme film hurtigt, men når man er tilpas bevandret inden for chancen _har_ man altså en rimelig god idé om hvad man synes er godt/underholdende og hvad man synes er noget værre juks. Mange elementer spiller ind, men det tager ikke mange minutter at afkode manuskript, genre, skuespil, klipning, kameraføring osv. Det tager mig f.eks. højst 2 minutter at bedømme om jeg gider at se filmen der kører på tv2 søndag aften.
Are you crazy? The fall will probably kill you.
Gravatar

#13 Michael Andersen 16 år siden

#12 Det er rigtigt at man hurtigt kan mærke om det er noget, men man går også nogle gange glip af gode overraskelser, hvis man smider skidtet hurtigt ud. Selvom jeg tilhører den del, der ikke synes at "Spaceballs" er meget sjov, så er der alligevel nogle vellykkede scener; bl.a. er der en ret god "Planet of the Apes"-scene og en "Alien"-scene, hvor også John Hurt er med, som jeg ikke ville have været foruden :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#14 christianhg 16 år siden

Yeah! Jeg vil egentlig gerne se John Hurt spoofe sig selv :)
Are you crazy? The fall will probably kill you.
Gravatar

#15 HonoDelLoce 16 år siden

Jeg blev s'gu nødt til at stemme på Cool Runnings!

Jeg har ikke set filmen i nok 7-8 år, men da jeg var mindre, HOLD OP hvor så jeg den film mange gange..

HEY JAMAICA WE HAVE A BOB-SLED TEAM!

:D

Wanna kiss my lucky egg?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16 sluppermand 16 år siden

Plains, Trains & Automobiles

You can start by wiping that fucking dumb-ass smile off your rosey, fucking, cheeks! Then you can give me a fucking automobile: a fucking Datsun, a fucking Toyota, a fucking Mustang, a fucking Buick! Four fucking wheels and a seat!

Priceless!
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#17 mvejen 16 år siden

Lige lidt info til admins, men Who's Harry Crumb? er oversat til "Tyksak på slap line" på dansk...
Gravatar

#18 Highland Park 16 år siden

Den hedder forresten ikke "Plains, Trains and Automobiles" men derimod "Planes, Trains and Automobiles".
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#19 Benway 16 år siden

#18 Der er rettet.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#20 I.F.F. 16 år siden

Planes, Trains and Automobiles.

spaceballs er efter min mening pinlig ringe.
Are you not seeing the rare bird on my shoulder?

Skriv ny kommentar: