-
Good Will Hunting36%
-
Døde poeters klub19%
-
Hook11%
-
Good Morning Vietnam10%
-
Mrs. Doubtfire8%
-
Fisher King5%
-
Insomnia5%
-
The Birdcage3%
-
Verden ifølge Garp3%
Stemmer i alt: 592
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 Slatne Shatner 10 år siden
#12 Alex- 10 år siden
Kan kun tale for det danske Netflix, har endnu ikke tjekket den amerikanske. Men på den danske er der kun Good Will Hunting.
#13 rbh 10 år siden
Dr. Malcolm Sayer i livet længe leve skampulede de niro..
Jakob the Liar en ikke så kendt film, men igen han er en grædende klovn..
Garp....Men mest elsker jeg ham som Genie..
#14 Turrian 10 år siden
#15 lyspunkt 10 år siden
Kom i øvrigt til, at tænke på, at han vist aldrig har lavet en ren komedie. Alle hans morsomme film, har altid haft en dyster baggrund.
#16 Alex- 10 år siden
Det kom jeg også til at tænke på. I størstedelen af hans film foregår der et eller andet knæk i hans liv, som han forsøger at lappe med humor. Det skulle så heller ikke være helt off i forhold til hans eget liv. :/
Iøvrigt så er Worlds Greatest Dad at finde på det amerikanske Netflix.
#17 Kisbye 10 år siden
"Bicentennial Man" ligger skam på den danske Netflix. Måske også andre.
Underligt nok kommer den ikke frem når man søger på moreflicks.com. Tyder på den ikke er opdateret?
I så fald håber jeg de får de løst eller at nogle kender et alternativ, for det er da et værktøj der ikke er til at leve uden.
#18 Alex- 10 år siden
Bicentennial Man er netop lige blevet tilføjet, sammen med en lille samling andre Robin Williams film i løbet af den seneste uges tid, bla. Hook, The Aristocrats, Shrink og Robots. Den amerikanske Netflix har fået en del flere. :-)
#19 Kisbye 10 år siden
Nå, okay. Så den bare tilfældigt derpå og kom til at tænke på denne tråd. :)
Så er der måske også håb for at moreflicks bare er lidt langsom til at opdatere. Den er jo ihvertfald ikke meget værd, hvis man ikke kan stole på dens resultater.
#20 Sweetiebellefan 10 år siden