• Good Will Hunting
    36%
  • Døde poeters klub
    19%
  • Hook
    11%
  • Good Morning Vietnam
    10%
  • Mrs. Doubtfire
    8%
  • Fisher King
    5%
  • Insomnia
    5%
  • The Birdcage
    3%
  • Verden ifølge Garp
    3%

Stemmer i alt: 592

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Slatne Shatner 10 år siden

#9 Ved du om de findes på en streamtjeneste??
Gravatar

#12 Alex- 10 år siden

Slatne Shatner (11) skrev:
#9 Ved du om de findes på en streamtjeneste??

Kan kun tale for det danske Netflix, har endnu ikke tjekket den amerikanske. Men på den danske er der kun Good Will Hunting.
Gravatar

#13 rbh 10 år siden

Genie .. satte nye standarter for stemmer på tegnefilm. og så er han bare sjov når han er på..
Dr. Malcolm Sayer i livet længe leve skampulede de niro..
Jakob the Liar en ikke så kendt film, men igen han er en grædende klovn..
Garp....Men mest elsker jeg ham som Genie..
Gravatar

#14 Turrian 10 år siden

Patch Adams mangler på listen. Den kan jeg virkeligt godt lide. Men de andre er selvfølgelig også gode.
Gravatar

#15 lyspunkt 10 år siden

Døde poeter og Good Will er klart de mest anerkendte, men jeg kan også bifalde Bicentrial Man, Patch Adama, Awakenings og World´s greatest Dad.

Kom i øvrigt til, at tænke på, at han vist aldrig har lavet en ren komedie. Alle hans morsomme film, har altid haft en dyster baggrund.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#16 Alex- 10 år siden

lyspunkt (15) skrev:
Kom i øvrigt til, at tænke på, at han vist aldrig har lavet en ren komedie. Alle hans morsomme film, har altid haft en dyster baggrund.

Det kom jeg også til at tænke på. I størstedelen af hans film foregår der et eller andet knæk i hans liv, som han forsøger at lappe med humor. Det skulle så heller ikke være helt off i forhold til hans eget liv. :/

Iøvrigt så er Worlds Greatest Dad at finde på det amerikanske Netflix.
Gravatar

#17 Kisbye 10 år siden

Scorpion (12) skrev:
Kan kun tale for det danske Netflix, har endnu ikke tjekket den amerikanske. Men på den danske er der kun Good Will Hunting.

"Bicentennial Man" ligger skam på den danske Netflix. Måske også andre.

Underligt nok kommer den ikke frem når man søger på moreflicks.com. Tyder på den ikke er opdateret?
I så fald håber jeg de får de løst eller at nogle kender et alternativ, for det er da et værktøj der ikke er til at leve uden.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#18 Alex- 10 år siden

Kisbye (17) skrev:

Underligt nok kommer den ikke frem når man søger på moreflicks.com. Tyder på den ikke er opdateret?
I så fald håber jeg de får de løst eller at nogle kender et alternativ, for det er da et værktøj der ikke er til at leve uden.

Bicentennial Man er netop lige blevet tilføjet, sammen med en lille samling andre Robin Williams film i løbet af den seneste uges tid, bla. Hook, The Aristocrats, Shrink og Robots. Den amerikanske Netflix har fået en del flere. :-)
Gravatar

#19 Kisbye 10 år siden

Scorpion (18) skrev:
Kisbye (17) skrev:

Bicentennial Man er netop lige blevet tilføjet, sammen med en lille samling andre Robin Williams film i løbet af den seneste uges tid, bla. Hook, The Aristocrats, Shrink og Robots. Den amerikanske Netflix har fået en del flere. :-)

Nå, okay. Så den bare tilfældigt derpå og kom til at tænke på denne tråd. :)
Så er der måske også håb for at moreflicks bare er lidt langsom til at opdatere. Den er jo ihvertfald ikke meget værd, hvis man ikke kan stole på dens resultater.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#20 Sweetiebellefan 10 år siden

Patch Adams.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.

Skriv ny kommentar: