• Saving Private Ryan
    36%
  • Schindlers liste
    26%
  • Inglorious Basterds
    10%
  • Das Boot
    6%
  • En anden film
    6%
  • Den tynde røde linje
    4%
  • Broen over floden Kwai
    3%
  • Casablanca
    3%
  • Livet er smukt
    3%
  • Pianisten
    2%
  • Patton
    1%

Stemmer i alt: 414

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 MikkelHJ 9 år siden

Min stemme gik til Casablanca, da det indiskutabelt er min absolutte yndlingsfilm.

Når det er sagt, så savner jeg i den grad Det Beskidte Dusin på listen, da det er en af de bedste krigsfilm nogensinde.
Hvad angår bedste krigsfilm, der foregår under 2. Verdenskrig, så er den i skarp konkurrence med både Kellys Helte og Ornebørgen Ørneborgen, der også glimrer ved deres fravær på listen.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#12 Geekalot 9 år siden

i kan vel se hvor meget plads der er til text i den poll box til højre ikke ? :) der er altså ikke plads til alle dem i gerne vil ha med, derfor har nok bare valgt nogle få, man kan stemme på :)
Gravatar

#13 Elvira39 9 år siden

Jeg vil stadig gerne vide hvordan de har udvalgte dem. Du har måske ret Geekalot i at de har valgt dem de selv synes. Det er også fint nok, men de har vel stadig måtte sortere ud?

Det er altså ikke et trickspørgsmål eller et forsøg på at lege selvbestaltet patetisk overdommer.
Gravatar

#14 Ceepa 9 år siden

Har dette spørgsmål ikke været stillet for ca 6 mdr siden?
Gravatar

#15 Den fede 9 år siden

BSP1984 (10) skrev:
Jeg har kun en ting at sige:

KELLYS HELTE! :-D


Det er i hvert fald en af dem, man har det sjovest med (paradoksalt nok)
Gravatar

#16 Joeyvind 9 år siden

Band of Brothers og The Pacific. Ja, ved godt det er ministerier, men de er bedre end samtlige andre på denne liste..
"You can shoot my body full of holes but you can't kill the spirit of rock 'n roll Baby"..
Gravatar

#17 steadi07 9 år siden

Jeg har altid været og er vild med "A bridge Too Far". Klassiske skuespillere, Richard Attenborough bag kameraet og god historie... Og at jeg har studeret lige i nærheden af begivenhederne skader ikke :)

Skriv ny kommentar: