-
The Shawshank Redemption26%
-
Star Wars: Episode V - Imperiet slår igen20%
-
Inception13%
-
Pulp Fiction12%
-
The Godfather12%
-
Den gode, den onde og den grusomme6%
-
Schindlers liste5%
-
Gøgereden3%
-
The Godfather: Part II3%
-
12 Angry Men1%
Stemmer i alt: 2475
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 Ménner 14 år siden
#2 MadMartigan 14 år siden
#3 HonoDelLoce 14 år siden
Alene ud fra det aspekt, at det er den film (på listen) jeg oftest vender tilbage til og ser igen..
Men med detsagt, så er alle filmene rigtigt gode film, som jeg har set flere gange. Måske på nær Star Wars, som jeg ikke lige værdsætter helt så højt som visse andre :) og selvfølgelig Inception, som jeg kun har set en enkelt gang i biffen..
Men hvor Star Wars nok vil blive, hvor den er på min liste såvel som på IMDB's, så har jeg en lumsk mistanke om at Inception vil vinde lidt frem på min, når den kommer hjem til privat-samlingen - mens den nok skal regne med at falde lidt på IMDB's :)
#4 McPeter 14 år siden
Endte med Godfather, selvom mine personlige favoritter ligger inden for Top10-30 området. :-)
#5 Locke 14 år siden
Jeg kan ikke få mig selv til at vælge den ene fremfor den anden.
Ed Exley: With a wrecking ball... You want to help me swing it?
#6 fjols 14 år siden
Hvad ligger forresten til grund for, at der bliver brugt danske titler til de fleste pånær "he Shawshank Redemption" (En Verden Udenfor)?
#7 filmz-Is 14 år siden
#8 Lord Beef Jerky 14 år siden
#9 YapiYapo 14 år siden
#10 tiany 14 år siden
Hver gang der har været en afstemning hvor man har kunne vælge Shawshank har der stået "En verden udenfor" og hver gang har der været en kæmpe diskussion i tråden fordi folk ikke har stemt på den, da de ikke vidste hvad den hed på dansk. Måske har det noget med det at gøre :)