• The Shawshank Redemption
    26%
  • Star Wars: Episode V - Imperiet slår igen
    20%
  • Inception
    13%
  • Pulp Fiction
    12%
  • The Godfather
    12%
  • Den gode, den onde og den grusomme
    6%
  • Schindlers liste
    5%
  • Gøgereden
    3%
  • The Godfather: Part II
    3%
  • 12 Angry Men
    1%

Stemmer i alt: 2475

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Ménner 13 år siden

Pulp Fiction!!!!
Does he look like a bitch, mr. Frodo!? - Samwise L. Jackson
Gravatar

#2 MadMartigan 13 år siden

Bring out the gimp
I'm your huckleberry...
Gravatar

#3 HonoDelLoce 13 år siden

Også Pulp Fiction herfra..

Alene ud fra det aspekt, at det er den film (på listen) jeg oftest vender tilbage til og ser igen..

Men med detsagt, så er alle filmene rigtigt gode film, som jeg har set flere gange. Måske på nær Star Wars, som jeg ikke lige værdsætter helt så højt som visse andre :) og selvfølgelig Inception, som jeg kun har set en enkelt gang i biffen..

Men hvor Star Wars nok vil blive, hvor den er på min liste såvel som på IMDB's, så har jeg en lumsk mistanke om at Inception vil vinde lidt frem på min, når den kommer hjem til privat-samlingen - mens den nok skal regne med at falde lidt på IMDB's :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4 McPeter 13 år siden

Så god er Shawshank altså heller ikke...

Endte med Godfather, selvom mine personlige favoritter ligger inden for Top10-30 området. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#5 Locke 13 år siden

Det er selvfølgelig enten Godfather I eller Godfather II ;-)
Jeg kan ikke få mig selv til at vælge den ene fremfor den anden.
Bud White: The Nite Owl case made you. Do you want to tear all that down?
Ed Exley: With a wrecking ball... You want to help me swing it?
Gravatar

#6 fjols 13 år siden

Jeg stemte The Shawshank Redemption.

Hvad ligger forresten til grund for, at der bliver brugt danske titler til de fleste pånær "he Shawshank Redemption" (En Verden Udenfor)?
Gravatar

#7 filmz-Is 13 år siden

Det kan kun blive The Godfather. Den svageste film på listen er Shawshank Redemption for mit vedkommende, selvom den er virkelig fremragende. :)
Gravatar

#8 Lord Beef Jerky 13 år siden

Star Wars Episode V!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#9 YapiYapo 13 år siden

Jeg skulle nok have haft stemt pulp fiction. Men nåede at stemme shawshank redemption ret hurtigt. :)
Gravatar

#10 tiany 13 år siden

fjols (6) skrev:
Hvad ligger forresten til grund for, at der bliver brugt danske titler til de fleste pånær "The Shawshank Redemption" (En Verden Udenfor)?


Hver gang der har været en afstemning hvor man har kunne vælge Shawshank har der stået "En verden udenfor" og hver gang har der været en kæmpe diskussion i tråden fordi folk ikke har stemt på den, da de ikke vidste hvad den hed på dansk. Måske har det noget med det at gøre :)
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: