• The Shawshank Redemption
    26%
  • Star Wars: Episode V - Imperiet slår igen
    20%
  • Inception
    13%
  • Pulp Fiction
    12%
  • The Godfather
    12%
  • Den gode, den onde og den grusomme
    6%
  • Schindlers liste
    5%
  • Gøgereden
    3%
  • The Godfather: Part II
    3%
  • 12 Angry Men
    1%

Stemmer i alt: 2475

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#71 Antlion 14 år siden

#66:

Jo, men det tager længere tid, end jeg havde regnet med. De næste 10 burde jeg få skrevet ind snart, men jeg kommer nok til at cutte lidt ned på tekstmængden af og til.
Gravatar

#72 MMB 14 år siden

BN skrev:
5) Topskank Forløsning

LOL
Gravatar

#73 filmz-ab 14 år siden

Inception 6/6
Godfather 5-6/6
Gøgereden 5/6
Schindlers Liste 5/6
The Shawshank Redemption 5/6
Godtather 2 4/6
Pulp Fiction 4/6
Den gode, den onde, den grusomme 4/6
Star Wars (ikke set)
12 Angry Men (ikke set)

Disse film (på nær den første) vil heller ikke præge min top 10, men gode er de.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#74 BN 14 år siden

Antlion (71) skrev:
#66:

Jo, men det tager længere tid, end jeg havde regnet med. De næste 10 burde jeg få skrevet ind snart, men jeg kommer nok til at cutte lidt ned på tekstmængden af og til.

Brug for alt i verden IKKE en e-mail-kladde til at lave udkastet til listen! ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#75 MOVIE1000 14 år siden

#74 hvorfor?? ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#76 Popeye 14 år siden

Antlion (64) skrev:
Jeg aldrig forstået folks begejstring for den misvisende liste, men...

Misvisende hvordan ???

Det er en popliste, hvor de bedste af de mest populære film findes. Da det er den brede holdning, der definerer listen, er der derfor god pointe i at skele til denne liste, hvis man vil se en god film...

Det kan godt være, at du mener der findes bedre film, som ikke står på listen, men du kan bare ikke være uenig i konceptet (enevælde fremfor demokrati !!!)

NB: Hvis nogle skulle være i tvivl, så er jeg lidt træt af at se bedrevidende personer nedgøre IMDBs topliste....
...and then some
Gravatar

#77 Åkepool 14 år siden

BN (56) skrev:
Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back

What he said.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#78 filmz-ab 14 år siden

Popeye (76) skrev:
bedrevidende personer nedgøre IMDBs topliste....

helt enig.

Vil man se ukendte, små, lowbudget, socialrealisme og alternative film, burde man nok søge andre lister. Jeg ser intet problem med imdbs folkelige liste. Rigtig mange af filmene er af høj kvalitet, så..

at listen skulle være misvisende.......i forhold til hvad?
Gravatar

#79 filmz-ab 14 år siden

Popeye (76) skrev:
Det kan godt være, at du mener der findes bedre film, som ikke står på listen

og det vil man altid kunne sige, og bla bla bla. Det bliver tingene ikke bedre og mere anderledes af. Sådan er livet.
Gravatar

#80 filmz-Is 14 år siden

Jeg har heller aldrig forstået hvorfor IMDB skulle være så misvissende. Mine personlige favoritter er på dens top 100, og mange af dem har jeg opdaget takket være listen. Visse film vil altid være overvurderede for den enkelte, men som helhed synes jeg meget mere om Imdb top liste end fx kritikerens, der mange gange hylder vigtige, men efter min smag også lidt forældede film, der bare ikke har samme slagkraft i dag.

Fik lige et kig på min Vote History, og lagde mærke til at jeg kun givet en film 4/10 fra top 250. Resten har fået 6/10 og opad, og jeg har næsten set alle filmene på listen. Så listen har næsten kun givet mig gode filmoplevelser. :)

Skriv ny kommentar: