-
The Shawshank Redemption26%
-
Star Wars: Episode V - Imperiet slår igen20%
-
Inception13%
-
Pulp Fiction12%
-
The Godfather12%
-
Den gode, den onde og den grusomme6%
-
Schindlers liste5%
-
Gøgereden3%
-
The Godfather: Part II3%
-
12 Angry Men1%
Stemmer i alt: 2475
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#71 Antlion 14 år siden
Jo, men det tager længere tid, end jeg havde regnet med. De næste 10 burde jeg få skrevet ind snart, men jeg kommer nok til at cutte lidt ned på tekstmængden af og til.
#72 MMB 14 år siden
LOL
#73 filmz-ab 14 år siden
Godfather 5-6/6
Gøgereden 5/6
Schindlers Liste 5/6
The Shawshank Redemption 5/6
Godtather 2 4/6
Pulp Fiction 4/6
Den gode, den onde, den grusomme 4/6
Star Wars (ikke set)
12 Angry Men (ikke set)
Disse film (på nær den første) vil heller ikke præge min top 10, men gode er de.
#74 BN 14 år siden
Brug for alt i verden IKKE en e-mail-kladde til at lave udkastet til listen! ;-)
#75 MOVIE1000 14 år siden
#76 Popeye 14 år siden
Misvisende hvordan ???
Det er en popliste, hvor de bedste af de mest populære film findes. Da det er den brede holdning, der definerer listen, er der derfor god pointe i at skele til denne liste, hvis man vil se en god film...
Det kan godt være, at du mener der findes bedre film, som ikke står på listen, men du kan bare ikke være uenig i konceptet (enevælde fremfor demokrati !!!)
NB: Hvis nogle skulle være i tvivl, så er jeg lidt træt af at se bedrevidende personer nedgøre IMDBs topliste....
#77 Åkepool 14 år siden
What he said.
#78 filmz-ab 14 år siden
helt enig.
Vil man se ukendte, små, lowbudget, socialrealisme og alternative film, burde man nok søge andre lister. Jeg ser intet problem med imdbs folkelige liste. Rigtig mange af filmene er af høj kvalitet, så..
at listen skulle være misvisende.......i forhold til hvad?
#79 filmz-ab 14 år siden
og det vil man altid kunne sige, og bla bla bla. Det bliver tingene ikke bedre og mere anderledes af. Sådan er livet.
#80 filmz-Is 14 år siden
Fik lige et kig på min Vote History, og lagde mærke til at jeg kun givet en film 4/10 fra top 250. Resten har fået 6/10 og opad, og jeg har næsten set alle filmene på listen. Så listen har næsten kun givet mig gode filmoplevelser. :)