• Tyrion Lannister
    45%
  • Arya Stark
    10%
  • Daenerys Targaryen
    8%
  • Jaime Lannister
    6%
  • Tywin Lannister
    5%
  • Jon Snow
    5%
  • Eddard 'Ned' Stark
    3%
  • Hodor
    3%
  • Joffrey Baratheon
    3%
  • Petyr 'Littlefinger' Baelis
    2%
  • Anden karakter
    2%
  • Sandor 'The Hound' Clegane
    2%
  • Robb Stark
    1%
  • Khal Drogo
    1%
  • Stannis Baratheon
    1%
  • Cersei Lannister
    1%
  • Sansa Stark
    0%
  • Melisandre
    0%
  • Margaery Tyrell
    0%
  • Samwell Tarly
    0%
  • Bran Stark
    0%

Stemmer i alt: 1257

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 Chronotau 10 år siden

Han hedder "Baelish" ikke "Baelis".. Btw. Lady Olenna Tyrell er den mest badass karakter, selvom vi ikke har set meget til hende!
Gravatar

#42 NicklasTM 10 år siden

Daario Naharis - Han stjæler hele showet!
Gravatar

#43 Høegh 10 år siden

Lord Beef Jerky (37) skrev:
#36 sandt nok. Jeg finder det bare uinteressant, at hun absolut ingen lag har. Det gør hende både utroværdig, forudsigelig og kedelig i mine øjne.

Sjovt nok, synes jeg at hun netop er troværdig. Vi kan hurtigt blive enige om at hun ikke er den dybeste karakter i det univers (Selvom jeg nu er uenig med dig i, at hun ingen lag har). Men hun er den eneste som rent faktisk opfører sig som en på sin alder, og som rent faktisk reagerer menneskeligt på alle de tragedier der sker omkring hende.

Alle andre karakterer i GoT opfører sig som om de er med i en fantasyserie (hvilket er fair nok, da det jo netop er hvad GoT er). Men når hver eneste karakter har de samme to motiver (hævn og magt) og følelser som en guldfisk (deres sorg varer kun i et par minutter og så er den glemt igen), så er det meget rart med en bare nogenlunde jordbunden karakter.

Alene derfor er hun, for mig, en langt mere interessant karakter end fx Arya - der opfører sig som en på 30 og håndtere sine følelser på samme måde som John Doe fra Seven.
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#44 Batsy 10 år siden

Høegh (43) skrev:
Men når hver eneste karakter har de samme to motiver (hævn og magt) og følelser som en guldfisk (deres sorg varer kun i et par minutter og så er den glemt igen), så er det meget rart med en bare nogenlunde jordbunden karakter.

Der synes jeg nu Lady Catyln Stark har haft sorg igenmen sæson 2 og 3, hun begyndte at være ligeglad med hævn og skånede Jamie. Tror Sansa bliver en som hende når hun bliver ældre, Arya bliver dog noget for sig selv.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#45 Lord Beef Jerky 10 år siden

Synes nu også der er flere karakterer uden de samme motiver og med dybere følelser, men jeg forstår din pointe.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#46 Space Monster 10 år siden

Aemon Targaryan, meister of Castle Black, har mere karakter end Daenarys!!

Da han hakker kød fra til kragerne og beviser sin identitet overfor Jon Snow. Det vægter hans karakter SÅ meget. Denarys er som en f'ing Twilight figur. Verden sker bare for hende. Hun møder op, siger noget og whooops!! - mere hær.
“There are no heroes... In life, the monsters win.”
― George R.R. Martin
Gravatar

#47 Space Monster 10 år siden

Riqon (38) skrev:
Ham her.

Hmm, let him take the black!
“There are no heroes... In life, the monsters win.”
― George R.R. Martin
Gravatar

#48 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

moulder666 (19) skrev:
Gregor

Sandor?
Doctor Last Warning
Gravatar

#49 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Ok ser nu der faktisk også er en der hedder Gregor. My bad. Har ikke fulgt serien så tæt.
Doctor Last Warning
Gravatar

#50 moulder666 10 år siden

Doom 2: Hell on Earth (49) skrev:
Ok ser nu der faktisk også er en der hedder Gregor. My bad. Har ikke fulgt serien så tæt.

Hehe - no prob - De er også brødre, men så er der heller ikke mere lighed mellem dem! :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Skriv ny kommentar: