• Tyrion Lannister
    45%
  • Arya Stark
    10%
  • Daenerys Targaryen
    8%
  • Jaime Lannister
    6%
  • Tywin Lannister
    5%
  • Jon Snow
    5%
  • Eddard 'Ned' Stark
    3%
  • Hodor
    3%
  • Joffrey Baratheon
    3%
  • Petyr 'Littlefinger' Baelis
    2%
  • Anden karakter
    2%
  • Sandor 'The Hound' Clegane
    2%
  • Robb Stark
    1%
  • Khal Drogo
    1%
  • Stannis Baratheon
    1%
  • Cersei Lannister
    1%
  • Sansa Stark
    0%
  • Melisandre
    0%
  • Margaery Tyrell
    0%
  • Samwell Tarly
    0%
  • Bran Stark
    0%

Stemmer i alt: 1257

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Lord Beef Jerky 10 år siden

#30 han er død for lang tid siden.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#32 Space Monster 10 år siden

Eller er han..? :-O Jeg troede det var Jon Snow, men det er dælenme ikke meget screen-time de giver ham.
“There are no heroes... In life, the monsters win.”
― George R.R. Martin
Gravatar

#33 OxxY 10 år siden

Hovedpersonen er den grimme stol! Det er jo spillet om tronen det handler om, ikke personerne!
Gravatar

#34 Gasivodo 10 år siden

#19 Jamen nu hed det: Bedste "Game of Thrones"-karakter og ikke vigtigste?

Men hvis ikke Bronn, så må det blive Hodor!

og beklager bonus E'et i #18;-D
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#35 TheChris 10 år siden

HBO prøvede alt for hårdt på at få publikum til at ikke kunne lide Joffrey til en pointe hvor det næsten blev tegnefilms-agtig. Den der scene hvor han torturere nogle prostitueret kvinder, som ikke en gang var i bogen, var lige i overkanten.

Anyway, mine favoritter ud fra bøgerne og serien er nok Jaime, Stannis the Mannis, Arya Stark, Tyrion & Daenerys.. plus Bronn!
The Dude: Fuck sympathy! I don't need your fuckin' sympathy, man, I need my fucking johnson!
Donny: What do you need that for, Dude?
Gravatar

#36 Høegh 10 år siden

Lord Beef Jerky (15) skrev:
Sansa er den eneste jeg finder irriterende

Jeg har det faktisk lidt omvendt. Jeg synes Sansa er en af de mere interessante karakterer at følge, alene i kraft af at hun er den eneste oprigtigt uskyldige tilbage i serien. Hun spiller ikke spillet, hun er ikke besat af hævn, hun er ikke 'wise beyond her years' og hun er stadigvæk naiv og godtroende (så længe det nu varer ved). Det gør hende i mine øjne til en interessant karakter.
Hvor alle andre i serien, mere eller mindre har de samme motivationer og drømme (mere magt og mere hævn), så er Sansa stadigvæk bare en teenager som drømmer om den homoseksuelle prins på den hvide hest.
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#37 Lord Beef Jerky 10 år siden

#36 sandt nok. Jeg finder det bare uinteressant, at hun absolut ingen lag har. Det gør hende både utroværdig, forudsigelig og kedelig i mine øjne. At man så nemt føler for hende, er jo netop fordi, at der virkelig bliver presset på for dette. At hun bliver direkte irriterende for mit vedkommende, skyldes nok også skuespillerinden.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#38 Riqon 10 år siden

Space Monster (30) skrev:
Hvem er egentligt hovedpersonen i denne serie?

Ham her.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#39 Dizzinator 10 år siden

Arya Stark og derefter klart Tyrion Lannister
Gravatar

#40 Twister 10 år siden

Robb Stark

King in the north!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang

Skriv ny kommentar: