• "Cloverfield"
    35%
  • "King Kong" (2005)
    25%
  • "King Kong" (1933)
    10%
  • "Godzilla" (1998)
    8%
  • "Reptilicus"
    6%
  • Anden film
    5%
  • "Gojira"
    4%
  • "The Blob"
    2%
  • "King Kong" (1976)
    2%
  • "Godzilla, King of the Monsters!"
    2%
  • "D-War"
    0%

Stemmer i alt: 1264

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 dolphinfriendly 16 år siden

Hvor fanden er "The Host"?? Klart bedste monsterfilm der er lavet, derfor "anden film". Andre virkeligt gode indslag er de to "The Blob" film og de talrige "Gojira" film, som jeg dog kun har set set en brøkdel af.

Gravatar

#52 filmz-maban 16 år siden

Jeg kan ikke helt fatte hvorfor folk stemmer på King kong fra '33.
Det er vel en OK film fra den tid. ingen herfra har set den fra den tid. jeg går ud fra at den ikke engang blev vist i Danmark før der gik ca 10 år og der var den sikkert stadig skræmmende.
Point being, du var der ikke og du går ud fra at folk var meget betaget og det var en sensation med den tids teknologi.

Dialog og skuespil var stadig under den standard vi sætter idag.

Der er fantastiske film og sublim dialog fra 'gamle' dage men dette er ikke en af dem, jeg er træt af at anmeldere bliver ved at spille pik til ting de aldrig har oplevet for at være ærlig.
Haps!
Gravatar

#53 filmz-Kadann 16 år siden

#44 -

Nå ja, jeg kan godt se at det er lidt af en kriminel handling, at ville forstå hvad folk skriver, det skal ikke ske igen. ;)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#54 keitel 16 år siden

#53 Jeg dropper politi anmeldelsen i denne omgang :) nej fair, du har været efter mig - jeg har vidst vrøvlet lidt.

#48 Det synes jeg nu nok man kan, altså dømme ud fra et film klip,om det er noget for en.Så vidt jeg kan forstå er filmen (Cloverfield) filmet ud fra et rystende handy cam, så har jeg allerede fået nok.
Den form for nytænking eller hvad man nu skal kalde det er bare ikke mig.
Jeg kan bare ikke klare rystende og forvirrende kamera oplevelser, så kan historien være nok så god.
Gravatar

#55 moulder666 16 år siden

#51 Jeg tror ikke den kom med på grund af betegnelsen "gigant-monster-film". Monsteret i "The Host" er jo ikke meget større end et folkevognsrugbrød! :-) Ellers havde den også fået min stemme, da jeg synes det var en genial, atypisk monsterfilm!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#56 filmz-DocDoom 16 år siden

#35: Nu er det ikke min stemme, men den er da længder bedre end Cloverskod.

Gojira: Jeg har aldrig helt forstået, om de film er ment som en joke eller ej. Effekterne er jo helt ude i hampen, og det gælder ikke kun i de ældre film. Også film fra 90'ene ser ud som om de er lavet på et lavbudget i 60'erne. Jeg fil på et tidspunkt en Godjira-boks med omkring 5 film valgt blandt seriens utallige. Efter at have prøvet kræfter med to af dem, smed jeg simpelthen boksen ud. Jeg kan godt forstå, at nogen kan blive kult, selvom - eller endog fordi - det er dårligt. Men for mig var det skraldespandsmateriale.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#57 filmz-DocDoom 16 år siden

#48 "#38 Dømmer en film ud fra filmklip... Godt jeg ikke er dig!"

Øj, ja, det er da vist en meget normal måde at gøre det på, ville jeg mene... :-)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#58 Åkepool 16 år siden

#35 - Som du kan se i #32, har jeg stemt på den, så det burde ikke længere være en gåde for dig, hvordan den har fået en stemme ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#59 dolphinfriendly 16 år siden

#55 Det kan der være noget om. :)

Gravatar

#60 [ikke godkendt bruger] 16 år siden

[Denne bruger afventer at blive godkendt til at deltage i diskussionen.]
"I love the smell of napalm in the morning..."

Skriv ny kommentar: