-
"Cloverfield"35%
-
"King Kong" (2005)25%
-
"King Kong" (1933)10%
-
"Godzilla" (1998)8%
-
"Reptilicus"6%
-
Anden film5%
-
"Gojira"4%
-
"The Blob"2%
-
"King Kong" (1976)2%
-
"Godzilla, King of the Monsters!"2%
-
"D-War"0%
Stemmer i alt: 1264
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#51 dolphinfriendly 16 år siden
#52 filmz-maban 16 år siden
Det er vel en OK film fra den tid. ingen herfra har set den fra den tid. jeg går ud fra at den ikke engang blev vist i Danmark før der gik ca 10 år og der var den sikkert stadig skræmmende.
Point being, du var der ikke og du går ud fra at folk var meget betaget og det var en sensation med den tids teknologi.
Dialog og skuespil var stadig under den standard vi sætter idag.
Der er fantastiske film og sublim dialog fra 'gamle' dage men dette er ikke en af dem, jeg er træt af at anmeldere bliver ved at spille pik til ting de aldrig har oplevet for at være ærlig.
#53 filmz-Kadann 16 år siden
Nå ja, jeg kan godt se at det er lidt af en kriminel handling, at ville forstå hvad folk skriver, det skal ikke ske igen. ;)
#54 keitel 16 år siden
#48 Det synes jeg nu nok man kan, altså dømme ud fra et film klip,om det er noget for en.Så vidt jeg kan forstå er filmen (Cloverfield) filmet ud fra et rystende handy cam, så har jeg allerede fået nok.
Den form for nytænking eller hvad man nu skal kalde det er bare ikke mig.
Jeg kan bare ikke klare rystende og forvirrende kamera oplevelser, så kan historien være nok så god.
#55 moulder666 16 år siden
#56 filmz-DocDoom 16 år siden
Gojira: Jeg har aldrig helt forstået, om de film er ment som en joke eller ej. Effekterne er jo helt ude i hampen, og det gælder ikke kun i de ældre film. Også film fra 90'ene ser ud som om de er lavet på et lavbudget i 60'erne. Jeg fil på et tidspunkt en Godjira-boks med omkring 5 film valgt blandt seriens utallige. Efter at have prøvet kræfter med to af dem, smed jeg simpelthen boksen ud. Jeg kan godt forstå, at nogen kan blive kult, selvom - eller endog fordi - det er dårligt. Men for mig var det skraldespandsmateriale.
#57 filmz-DocDoom 16 år siden
Øj, ja, det er da vist en meget normal måde at gøre det på, ville jeg mene... :-)
#58 Åkepool 16 år siden
#59 dolphinfriendly 16 år siden
#60 [ikke godkendt bruger] 16 år siden