• Pirates of the Caribbean: Den sorte forbandelse
    57%
  • Pirates of the Caribbean: Ved verdens ende
    10%
  • Pirates of the Caribbean: Død mands kiste
    9%
  • The Ring
    9%
  • Rango
    5%
  • The Weather Man
    5%
  • The Mexican
    4%
  • Mousehunt
    2%

Stemmer i alt: 2061

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 BN 13 år siden

Babo Rises (28) skrev:
Jeg synes du er for hård..


Nøh ... Jeg finder bare filmen og dens humor alt for anstrengt, samt dens narrative rytme tung og klodset. POTC-filmen virker så løfterig, når man ser den flotte indpakning og navnet Johnny Depp, men løfterne blev ikke indfriet - set med MINE øjne.

Og jeg elsker ellers kulørt, eventyrlig tju-bang-underholdning, når det er sat ordentligt sammen (Indiana Jones, Spider-Man o.lign.), men det er det ikke her.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#32 Bruce 13 år siden

Pirates of the Caribbean 1: 5/6
Pirates of the Caribbean 2: 3/6
Pirates of the Caribbean 3: 3/6
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#33 Troels-K 13 år siden

Hvordan kan i syntes the ring er god? :/
Jeg fik aldrig en gyser effekt ud af det, og syntes faktisk det var mere komisk end skræmmende med den hest der hoppede af en båd...

Nok på min top 10 over værste film jeg har set...

Personligt har jeg kun set POTC-filmene af dem på listen, derfor får de min stemme
Gravatar

#34 Neranders 13 år siden

newz-Troels (33) skrev:
Personligt har jeg kun set POTC-filmene af dem på listen, derfor får de min stemme


Havde du en out-of body oplevelse, da du så The Ring, eller følte du dig blot upersonlig? ;)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#35 Lord Beef Jerky 13 år siden

...og hvordan stemmer man på mere end en film? Jeg er forvirret.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#36 elwood 13 år siden

#27 satme den højeste karakter for en hudfilm i lang tid!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#37 StarWarsFan11384EB 13 år siden

#20
Hehe, det er i orden :)
Gravatar

#38 Riqon 13 år siden

newz-Troels (33) skrev:
Jeg fik aldrig en gyser effekt ud af det, og syntes faktisk det var mere komisk end skræmmende med den hest der hoppede af en båd...


Jeg husker det som introduktionen af japansk gys på det amerikanske marked og følte mig godt revet med af både historie, skuespilpræstationer og hele stemningen. At historien fangede mig var noget af en overraskelse, da den grundlæggende præmis (et forbandet videobånd) lød vildt tåbeligt, men det udviklede sig overraskende nok til en okay detektiv- og spøgelseshistorie. Filmen var anderledes end andre gysere, men måske netop derfor fungerede den for mig. Til gengæld funkede diverse amerikanske opfølgere i genren ikke rigtigt for mig (Deep Water, The Grudge, The Eye, osv.).
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#39 Lord Beef Jerky 13 år siden

#38 Sjovt, botset fra The Eye og Pulse synes jeg netop at alle de andre amerikanske remakes var bedre end The Ring... ingen af dem var dog direkte gode. Grunden til at The Ring ikke fungerede for mig var hovedsageligt amerikaniseringen af konceptet (væk var stemning til fordel for effekterne, væk var beskrivelsen af et samfund tilgengæld for et højere tempo). Tilføj at vægten på de halvdårlige CGI-effekter fjernede al form for uhygge, da det pludseligt så enormt kunstigt ud, og de nye dele i historien med hestene (som også newz-Troels nævnte) virkede langt mere komiske end egentligt skræmmende. Netop Deep Water forsøgte sig mere med stemning og langsomt tempo, og havde en vis uhygge der kom snigende, selvom originalen igen var langt overlegen, og The Grudge var et af de remakes der stort set er identiske med originalen, hvilket gjorde det en overflødig film, men stadig nogenlunde velfungerende til tider.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: