-
Pirates of the Caribbean: Den sorte forbandelse57%
-
Pirates of the Caribbean: Ved verdens ende10%
-
Pirates of the Caribbean: Død mands kiste9%
-
The Ring9%
-
Rango5%
-
The Weather Man5%
-
The Mexican4%
-
Mousehunt2%
Stemmer i alt: 2061
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 BN 13 år siden
Nøh ... Jeg finder bare filmen og dens humor alt for anstrengt, samt dens narrative rytme tung og klodset. POTC-filmen virker så løfterig, når man ser den flotte indpakning og navnet Johnny Depp, men løfterne blev ikke indfriet - set med MINE øjne.
Og jeg elsker ellers kulørt, eventyrlig tju-bang-underholdning, når det er sat ordentligt sammen (Indiana Jones, Spider-Man o.lign.), men det er det ikke her.
#32 Bruce 13 år siden
Pirates of the Caribbean 2: 3/6
Pirates of the Caribbean 3: 3/6
#33 Troels-K 13 år siden
Jeg fik aldrig en gyser effekt ud af det, og syntes faktisk det var mere komisk end skræmmende med den hest der hoppede af en båd...
Nok på min top 10 over værste film jeg har set...
Personligt har jeg kun set POTC-filmene af dem på listen, derfor får de min stemme
#34 Neranders 13 år siden
Havde du en out-of body oplevelse, da du så The Ring, eller følte du dig blot upersonlig? ;)
"That's rough, buddy."
#35 Lord Beef Jerky 13 år siden
#36 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#37 StarWarsFan11384EB 13 år siden
Hehe, det er i orden :)
#38 Riqon 13 år siden
Jeg husker det som introduktionen af japansk gys på det amerikanske marked og følte mig godt revet med af både historie, skuespilpræstationer og hele stemningen. At historien fangede mig var noget af en overraskelse, da den grundlæggende præmis (et forbandet videobånd) lød vildt tåbeligt, men det udviklede sig overraskende nok til en okay detektiv- og spøgelseshistorie. Filmen var anderledes end andre gysere, men måske netop derfor fungerede den for mig. Til gengæld funkede diverse amerikanske opfølgere i genren ikke rigtigt for mig (Deep Water, The Grudge, The Eye, osv.).
#39 Lord Beef Jerky 13 år siden