• Pirates of the Caribbean: Den sorte forbandelse
    57%
  • Pirates of the Caribbean: Ved verdens ende
    10%
  • Pirates of the Caribbean: Død mands kiste
    9%
  • The Ring
    9%
  • Rango
    5%
  • The Weather Man
    5%
  • The Mexican
    4%
  • Mousehunt
    2%

Stemmer i alt: 2061

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Riqon 13 år siden

The Ring. Åbenlyst.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#2 Lord Beef Jerky 13 år siden

Der er et par stykker, jeg ikke har set, og en jeg kun har set halvdelen af. Men den første Pirates film fører for mit vedkommende.

Pirates of the Caribbean: Den sorte forbandelse - 7/10
The Weather Man - 6/10
Pirates of the Caribbean: Død mands kiste - 4/10
The Ring - 3/10
Pirates of the Caribbean: Ved verdens ende - 1/10
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3 Peacemaker 13 år siden

Udover The Weather Man og og den første Pirates, så har Gore Verbinski aldrig rigtig formået at fange mig.

The Weather Man 7/10
Piates of the Caribbean: Den sorte forbandelse 7/10
The Ring 5/10
Mousehunt 4/10
Pirates of the Caribbean: Død mands kiste 5/10
Pirates of the Caribbean: Ved verdens ende 3/10
The Mexican 3/10

#2 > 1/10 til Pirates 3, Hold da helt op! Fandt du ikke nogen som helst positivt ved den? :)
På 10-skalaen er det sjældent jeg uddeler bundkarakter, der er som regel altid nogle få positive ting at sige - og på trods af at Pirates 3 er en meget tynd omgang, så vil jeg godt gå med til 3/10. Den er stadig virkelig flot at se på, hvilket også er klart nok, når den jo har haft et budget på jeg ved ikke hvor meget. Jeg mener bare, at 1/10 er den absolut laveste karakter, og bør den ikke kun uddeles til film som er gennemført dårlige og på alle mulige måder fortjener en bundkarakter?

Gravatar

#4 elwood 13 år siden

Den første Pirates of The Carribian film var en god underholdende slags, og jeg ku ikke lade være med og tænke på den var det tætteste på en Monkey Island movie, selv om rollerne var byttet lidt rundt.

Men filmen havde humor og en veloplagt Johnny Depp og Geoffry Rush. Og så var der masser af gode action scener og generelt popcorns underholdning.

2'eren blev Jack Sparrow karakteren mest en karikerede udgave af 1'erens udgave, og det blev for meget af det gode, og ja 3'eren uha den taler vi ikke om.

Men Pirates of the Carribian er nok min ynglings film af hans.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 Skeloboy 13 år siden

Har set POTC 1 og 2...og det var ikke et hit...resten har jeg ikke set.

Men jeg vil gerne se Ringu
Gravatar

#6 Lord Beef Jerky 13 år siden

#3 Bundkarakter reserverer jeg på begge skalaer til film, jeg føler er fornærmende dårlige. Der kan være positive ting ved dem (skuespil, kulisser osv.), men hvis jeg ender med at blive sur/fornærmet på stort set alt i filmen, så får den bundkarakter. Jeg ved godt, at alle bruger disse skalaer forskelligt, men i min verden er der altså noget positivt at sige om alle film, selvom det til tider kun er meget lidt, og i så fald kan en film aldrig få bundkarakter, hvis det er disse præmisser man går ud fra. Men ja, jeg fandt den film gennemført dårlig, og jeg var lidt småsur resten af dagen.

#5 Ringu har han skam ikke lavet =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7 moulder666 13 år siden

Min stemme går til The Ring - og efter at have set den originale version, må jeg indrømme, at jeg faktisk foretrækker remaket! Det kan godt være, at jeg er blevet for vant til amerikanske virkemidler osv. men jeg syntes alligevel, at den var mere effektiv end den originale.

Heh - og så FIK jeg min mistanke bekræftet - POTC er endnu en til listen over dårlige oversættelser! "The Curse of the Black Pearl" = "Den Sorte Forbandelse".....jamen mor, det er da ikke forbandelsen som at der er at der er sort, vel?

Anywho:
The Ring: 7/10
POTC 1: 7/10
POTC 2: 4-5/10
The Mexican: 4/10
POTC 3: 2/10 og en spytklat
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#8 Skeloboy 13 år siden

Lord Beef Jerky (6) skrev:
#5 Ringu har han skam ikke lavet =)

Det ved jeg godt, men det var det eneste, han havde lidt med at gøre(pga. genindspilningen), der tilnærmelsesvis sagde mig noget.
Gravatar

#9 Neranders 13 år siden

Hvilken er der mest Gore i?

Af de af hans film jeg har set (de tre POTC), 1'eren den bedste.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#10 HonoDelLoce 13 år siden

Åh ja, det er jo ikke fordi den liste er spækket med mesterværker..

Alligevel kan jeg nu rigtig godt lide både den førte PotC-film, som var et dejligt eventyr at begå sig ud på, samt hans version af The Ring..

Pirates of the Caribbean fik stemmen, da den har størst replay-værdi.. Ikke mindst, når de små brødre er på besøg.. Det er altid rart med lidt eventyr! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: