• Dawn of the Dead (2004)
    20%
  • The Thing (1982)
    19%
  • Fluen (1986)
    13%
  • The Ring (2002)
    10%
  • The Texas Chainsaw Massacre (2003)
    8%
  • The Hills Have Eyes (2007)
    5%
  • The Grudge (2004)
    4%
  • Anden film
    4%
  • A Nightmare on Elm Street (2010)
    4%
  • Halloween (2007)
    3%
  • Invasion of the Body Snatchers (1978)
    3%
  • The Wolfman (2010)
    2%
  • Fredag den 13. (2009)
    2%
  • The Omen (2006)
    2%

Stemmer i alt: 1650

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Steffan Rasmussen 13 år siden

Er det bare mig, eller burde filmz snart holde op med at bruge de danske titler for filmene. Jeg ved godt de mener at de bør bruge de danske titler når der findes en, men i og med de ikke gør det konsekvent, er det så ikke bedre konsekvent at bruge de engelske titler?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#32 TP-DK 13 år siden

Helt klart The Thing, som er en fantastisk film!

The Texas Chainsaw Massacre, The Hills Have Eyes, Halloween, The Grudge og The Ring er alle sammen elendige film i mine øjne (altså genindspilningerne ;) )

"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#33 MOVIE1000 13 år siden

The Thing it is
havde dog ikke øjnene med mig da jeg stemte så stemte istedet Halloween.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#34 StarWarsFan11384EB 13 år siden

#31 Jeg er helt enig. Hvis man også har problemer med det inde på IMDb, skal man indtaste akas.imdb.com, så alle titler står på deres originalsprog. I skulle næsten tage og prøve det, hvis I ikke allerede har.
Gravatar

#35 Bruce 13 år siden

Jeg var ret sikker på The Thing, indtil jeg genså den fornylig. Side om side med Body Snatchers.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#36 Bony 13 år siden

Steffan Rasmussen (31) skrev:
Er det bare mig, eller burde filmz snart holde op med at bruge de danske titler for filmene. Jeg ved godt de mener at de bør bruge de danske titler når der findes en, men i og med de ikke gør det konsekvent, er det så ikke bedre konsekvent at bruge de engelske titler?

Fuldstændig enig. Det giver slet ikke nogen mening, at nogle af titlerne er på dansk og resten er på originalsproget.

Selv stemte jeg på "Dawn Of The Dead". Det er en habil Zombiefilm og så kan jeg godt lide Snyders touch på genren. Men det er dog ikke den genre jeg begiver mig mest i, så flere af filmene på listen har jeg ikke set, kun originalerne. "The Thing" har jeg svært ved, at kategorisere som et mesterværk, da jeg synes at det er ret store ord at bruge, til en film der efter min mening er lidt overvurderet. Men jeg har da planer om et gensyn igen på et tidspunkt, så har ikke helt afskrevet den endnu. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#37 Collateral 13 år siden

StarWarsFan11384EB (34) skrev:
#31 Jeg er helt enig. Hvis man også har problemer med det inde på IMDb, skal man indtaste akas.imdb.com, så alle titler står på deres originalsprog. I skulle næsten tage og prøve det, hvis I ikke allerede har.

Man kan også bare gå ind under sin profil og vælge at film skal skrives med originaltitler.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#38 wimmie 13 år siden

1. The Thing
2. Dawn of the Dead
3. Fluen
4. The Ring
5. Invasion of the Body Snatchers
6 The Texas Chainsaw Massacre
7.The Hills have Eyes

The Grudge, Halloween og The Omen er middelmådige - de sidste 3 har jeg ikke set :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#39 Hal60 13 år siden

Havde lidt svært ved at vælge mellem 1 og 2, men fik mig taget sammen.

1. The Thing
2. Fluen
3. Invasion of the Body Snatchers

Resten sucks, monkey balls, og er en hån mod originalerne... Kan dog lige tolerere THHE og Dawn remaket, selvom de begge indeholder dumheder der får mig til at krumme tæer.
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#40 UltimateW 13 år siden

tak for l... nu havde jeg endelig glemt fluen :D

Skriv ny kommentar: