-
Dawn of the Dead (2004)20%
-
The Thing (1982)19%
-
Fluen (1986)13%
-
The Ring (2002)10%
-
The Texas Chainsaw Massacre (2003)8%
-
The Hills Have Eyes (2007)5%
-
The Grudge (2004)4%
-
Anden film4%
-
A Nightmare on Elm Street (2010)4%
-
Halloween (2007)3%
-
Invasion of the Body Snatchers (1978)3%
-
The Wolfman (2010)2%
-
Fredag den 13. (2009)2%
-
The Omen (2006)2%
Stemmer i alt: 1650
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 Djibyman 13 år siden
Og hvilke dumheder er det du mener genindspilningerne har som originalerne ikke har?
#42 Hr. Nielsen 13 år siden
#43 Thomsen 13 år siden
Carpenter formåede virkeligt at gøre historien til sin egen, selvom den godt nok fik mange stryg i sin samtid.
#44 NightHawk 13 år siden
#45 PsychoCowboy 13 år siden
- Har ikke set the Thing, det må prøves efter at have læst comments her...
- Var ved at vælge Body Snatchers, indtil jeg indså at der er 1993 versionen jeg har set (som jeg i øvrigt synes er fed) men derfor ikke kunne stemme på...
- Valgte Fluen, selv om jeg ikke vidste den var et remake, af den simple grund at jeg synes den er übedfed.
#46 Åkepool 13 år siden
Jeg mangler at se 5 af filmene, men havde da ikke noget problem med at smide en stemme. Men det er vel en smagssag, hvis jeg kun havde set 3 og ikke de 8 jeg nu har, så havde jeg sikkert undladt at stemme.
#47 Hr. Nielsen 13 år siden
#48 Hal60 13 år siden
Kort og godt...
DAWN: Løbende zombier, benløs zombie der leger klatreabe (tænker på scenen nede i parkeringskælderen, tror jeg det er), en jammerdårlig scene med en zombiefødsel (jesus christ, hvor lamt) samt et persongalleri der ikke kunne rage mig mindre. Nej jeg foretrækker sgu Roger og Peter til hver en tid. Og hvor var The Gonk? Mindes ikke den var med. Starten var dog fed, samt introen med When The Man Comes Around.
THHE: Er for lang tid siden jeg har set den, men må lige få det gjort igen. Kan bare huske der var nogle åndssvage ting; var egentlig ikke stor fan af den oprindelige, men den var stadig bedre.
Men de værste Remakes af dem alle må være Black Christmas (2006) samt Psycho (1998)! Elsker originalerne.
#49 Thomsen 13 år siden
De er sådan set bare vendt tilbage til udgangspunktet. Den løbende zombie blev jo trods alt allerede introduceret i Night of the Living Dead - oven i købet i filmens første scener overhovedet.
#50 Collateral 13 år siden