• Indy (Indiana Jones)
    58%
  • Han Solo (Star Wars)
    25%
  • Rick Deckard (Blade Runner)
    10%
  • Dr. Richard Kimble (Flygtningen)
    3%
  • En anden rolle
    2%
  • Jack Ryan (Dødens karteller)
    1%
  • Præsident James Marshall (Air Force One)
    1%

Stemmer i alt: 445

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Mou19851 8 år siden

Det er jo en grim grim afstemning. Det er jo som at skulle vælge mellem sine børn (mht. Indy, Han, Rick).
Hvis bare overskriften havde lydt "bedste præstation", kunne jeg bedre tage stilling.
Gravatar

#2 MystiskeMox 8 år siden

Ja, at vælge er jo nærmest umuligt for Harrison Ford ER Solo og ER Indy, ingen kan erstatte ham. De andre roller på listen kunne sagtens have en anden skuespiller i stedet for Ford.

Når man nu skulle vælge så blev det Solo, men det er kun fordi Star Wars er mine absolutte favorit film, men i princippet kunne jeg lige så godt have valgt Indy.
Gravatar

#3 stokkeprygl 8 år siden

Man må jo bare håbe han ikke skal lave den nye Indiana Jones. Giver grimme associationer til den sidste olsen banden film med en halvsløj Poul Bundgaard.
Gravatar

#4 David Munch 8 år siden

Helt klart Indiana Jones.
Gravatar

#5 Geekalot 8 år siden

#2 true :)
Gravatar

#6 Guts 8 år siden

Synes faktisk at den allerbedste Ford performance er fra "42"...!
Men er mest glad for hans Indy...
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#7 cain 8 år siden

Indy og Han er vel heller ikke så forskellige igen. De har begge den flabede charme når der er brug for den.
Gravatar

#8 Driver 8 år siden

Mack Tannen aka the were-hyena.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#9 SublimeKen 8 år siden

Jeg syne at Han Sole og Indy karaktererne minder utrolig meget om hinanden, men med det sagt synes jeg at de begge er fantastiske og ikoniske filmkarakterer. Det var svært at vælge imellem dem, men den endte på Indy.

Hvorfor har i ikke den ene rolle han blev oscarnomineret for med? Jeg tror det var i filmen Vidnet, men kan ikke huske karakterens navn.

Skriv ny kommentar: