• "Harry Potter og flammernes pokal"
    22%
  • Jeg bryder mig ikke om "Harry Potter"
    19%
  • Jeg foretrækker bøgerne
    16%
  • "Harry Potter og Fønixordenen"
    14%
  • "Harry Potter og fangen fra Azkaban"
    12%
  • Jeg har ikke set dem
    8%
  • "Harry Potter og de vises sten"
    4%
  • "Harry Potter og hemmelighedernes kammer"
    4%

Stemmer i alt: 1115

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Julian 17 år siden

Jeg foretrækker bøgerne... men af filmene synes jeg den bedste i Harry Potter serien indtil videre har været Fangen fra Azkaban, hvilket jeg også stemte.

Både flammernes pokal og fønixordenen står for mig som to film, der begge er alt, alt for forhastede; det betyder i sidste ende for mit vedkomne at de mister hjertet. (Selvom flere af scenerne i og for sig er underholdende nok)
"You can't take the sky from me" Firefly Theme
Gravatar

#32 Bates 17 år siden

"Jeg bryder mig ikke om "Harry Potter"
Gravatar

#33 filmz-Exitium 17 år siden

Bøgerne er fantastike. The half blood prince står blandt de bedste af bøgerne for mig, blev færdig med the deathly hallows for nogle dage siden. Uden at afsløre noget, så er det en ring slutinng.
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#34 Petrescu 17 år siden

Skægt at man kan udtale sig om ikke at kunne lide et univers uden at have set film eller læst bøger der befinder sig i det pågældende univers.
- just a thought.

Udover det, så har jeg stemt at jeg foretrækker bøgerne. Af filmene er det dog "Harry Potter og flammernes pokal".
Gravatar

#35 fatcat 17 år siden

Er klart mere til bøgerne - men Fønixordenen er den der står som den bedste film indtil videre - mest fordi den er mørkere end de foregående...

Men som i LoTR så mangler der en masse i filmene i forhold til bøgerne - men LoTR fimene vandt dog meget i extended udgaverne...
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#36 filmz-DocDoom 17 år siden

34: Hvis du taler om 32, så skriver han da ikke, at han ikke har set nogen af filmene.

Edit: Jeg går ud fra, at du taler om 1. Men alligevel; jeg mener da godt, at man kan udelukke, at man vil bryde sig om filmene / bøgerne, hvis man synes at fantasy-genren er totalt latterlig.

15: Helt enig.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#37 Winniepooh 17 år siden

Jeg stemte at jeg foretrækker bøgerne, men af filmene er Flammernes pokal min favorit.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#38 filmz-Mickey6100 17 år siden

jeg kan mega godt li den helt nye harry potter
Gravatar

#39 Bates 17 år siden

Jeg kan så lige indskyde, at jeg har set den første Harry Potter film, og den sagde mig sgu ikke rigtig noget. Det kan godt være at de er blevet bedre, men jeg holder stadig fast på at "Jeg bryder mig ikke om "Harry Potter".

Skriv ny kommentar: