• Harry Potter og fangen fra Azkaban
    26%
  • Harry Potter og flammernes pokal
    18%
  • Fantastiske skabninger... og hvor de findes
    14%
  • Harry Potter og dødsregalierne - del 2
    10%
  • Harry Potter og de vises sten
    9%
  • Harry Potter og halvblodsprinsen
    8%
  • Harry Potter og dødsregalierne - del 1
    6%
  • Harry Potter og Fønixordenen
    5%
  • Harry Potter og hemmelighedernes kammer
    4%

Stemmer i alt: 280

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 X&O 7 år siden

Jeg spekulerer på om hvis Harry Potter og fangen fra Azkaban havde haft en anden instruktør end den har, om den så ville florere i ligeså manges top.
Gravatar

#2 savomilosevic9 7 år siden

X&O (1) skrev:
Jeg spekulerer på om hvis Harry Potter og fangen fra Azkaban havde haft en anden instruktør end den har, om den så ville florere i ligeså manges top.


IMO er den også den bedste bog, så selv med en anden instruktør burde det være muligt ja.
Gravatar

#3 David Munch 7 år siden

X&O (1) skrev:
Jeg spekulerer på om hvis Harry Potter og fangen fra Azkaban havde haft en anden instruktør end den har, om den så ville florere i ligeså manges top.

I mine øjne er den klart den bedste film, da den har det hele og er mile vidt foran det bras som var 4'eren og 5'eren. Toeren er i min øjne den næstbedste, efterfulgt af etteren. Derefter rammer vi nok 7 og '8', og 6'eren derefter. Tror umiddelbart 5'eren er den dårligste på min liste.
SKal måske også nævne jeg ikke aner hvem instruktøren er på 3'eren... 8)

Som #2 mener jeg også det er den bedste bog, men der var rig mulighed for at lave andre film på højde med den, hvilket bare ikke blev gjort desværre.
Gravatar

#4 elsotho 7 år siden

Konen og jeg var inde og se den i aftes. Den er god, men ligefrem at kalde den for den bedste Harry Potter film er at tage munden for fuld imo.

Jeg mener at De sidste fire film 4-5-6-7 er de bedste i serien, med flammernes pokal som den klart bedste. Milevidt foran alle de andre....også den nye, og den har jeg ellers givet 5 ud af 6 stjerner.
Gravatar

#5 keen 7 år siden

Jeg har stadig ikke set en eneste af dem, det er vel efterhånden nærmest en bedrift i sig selv.
Gravatar

#6 Sweetiebellefan 7 år siden

Flamnmernes Pokal.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.

Skriv ny kommentar: