-
"Chihiro og heksene"38%
-
"Det levende slot"17%
-
"Princess Mononoke"15%
-
Anden film15%
-
"Min nabo Totoro"12%
-
"Porco Rosso"1%
-
"Kiki's Delivery Service"1%
Stemmer i alt: 796
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#51 Benway 17 år siden
#52 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#53 filmz-moonbird 17 år siden
nej da din tosse, jeg hedder da Sofie ;)
#54 erikjust 17 år siden
Hvilke er noget Amerika kunne lære en god del af, mange af deres film de fleste endda er en masse effekter og intet andet OVERHOVED.
Ser frem til hans nyeste film det bliver spændene og se hvad den kan levere.
#55 Bony 17 år siden
Jeg må dog tilføje at jeg personligt ser dem på modersmål med danske subs. Medmindre der selvfølgelig er et yngre selskab tilstede. :)
#54 - Selvfølgelig er der en masse film hvor det bare er hjernedød action. Det er der jo et såkaldt marked efter. Det er blockbusters som bliver skudt af en søndag med tømmermænd. De er som regel glemt allerede dagen efter. Men ikke desto mindre kan det tit godt regnes som god underholdning mens det står på. Jeg synes det er lidt kliché at dømme Amerika, i dette tilfælde højst sandsynligt Hollywood, for ikke at kunne levere andet end effektmageri og Oscar-desperations-søgning. :)
#53 - Ahh, hva pokker. Der findes jo masser af eksempler på forældre der giver deres børn navne til ære for filmene. Hvem ku vide om der rendte en lille Hauru rundt derude i lille Danmark. :)
#56 filmz-l.mathiasen 17 år siden
Jeg ville egentlig godt have alle filmene på dansk, så jeg kunne se dem med mine nevøer (selv om jeg nok selv ville overveje at gnave mit ben af imedens)
Btw kommer du ikke snart og besøger os i obaa?
#57 Pytter 17 år siden