• "Chihiro og heksene"
    38%
  • "Det levende slot"
    17%
  • "Princess Mononoke"
    15%
  • Anden film
    15%
  • "Min nabo Totoro"
    12%
  • "Porco Rosso"
    1%
  • "Kiki's Delivery Service"
    1%

Stemmer i alt: 796

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 nakalay 17 år siden

Jeg stemte på Kiki's, eftersom jeg synes, den fortjener lidt opmærksomhed. Jeg har dog hverken set Totoro eller Porco Rosso endnu.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#42 filmz-Proz 17 år siden

Ingen tvivl der, Nausicaa of the Valley of Wind.
Gravatar

#43 filmz-l.mathiasen 17 år siden

(fanboy warning) hvordan kan glemme Nausicaä i denne afstemning, den i mine øjne den bedste anime nogensinde.
Jeg ville egentlig komme med en lang beskrivelse, men gider ikke engang bruge energi på det.

Stemte Kiki i protest btw.
Giv mig anime!!!
Gravatar

#44 El vez 17 år siden

Disse polls bliver skrevet/foreslået af brugere, og hvor jeg er enig i at flere film snildt kunne være kommet på, er det jo lidt af en niche her i Danmark - jeg kunne forestille mig det var derfor de ikke alle var kommet på. Men du kan jo stemme "Anden.. " :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#45 filmz-moonbird 17 år siden

det levende slot, fordi at hovedpersonnen hedder det samme som mig, og ellers ville det have været umuligt at tage en beslutning
I'm a woman, and i like action films with lots of blood and violence you got a problem with that!?
Gravatar

#46 Bony 17 år siden

#45 - Hedder du Howl..? ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#47 erikjust 17 år siden

På en ,måde synes jeg det er meget godt at Princess Mononoke, Nausicaa of the Valley of Wind og Castle in the sky bliver holdt væk fra de danske biografer.
Og nu spørger i sikker hvorfor, det er meget enkelt man vil nok se dem som familiefilm eller børnefilm og så give dem danske stemmer.

Og selv om der er gode voiceactors blandt de danske voice actors, så synes jeg bare ikke de kan holde trit med dem der er i den engelske (som i min mening er den bedste) og så den japanske.

Så et eller andet sted synes jeg at medmindre de vil vise den på engelsk, så skal de film ikke visses i de danske biografer, for at blive forringet af en eller anden dansk voice actor det fortjener de ikke.
Gravatar

#48 filmz-yoshimura 17 år siden

#47 Efter min mening bør de (om overhovedet) vises med japansk tale og danske tekster. Det er da det eneste rigtige.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#49 filmz-Annabel 17 år siden

#48 Enig. Og desuden (#47) - hvis de endelig bliver vist i biograferne, så plejer der da altid at være et par steder, hvor de bliver vist med original tale.
Mens vi venter på trancendensen
Gravatar

#50 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Altså, nu har Camera jo købt hele bagkataloget, og man kan roligt regne med, at alle filmene - ligesom Min nabo Totoro - vil blive vist i både dansk og original versionering. Det kræver selvfølgelig, at man har en biograf af et vist format, som har kunder nok til at turde at vise originalen.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5

Skriv ny kommentar: