• Jagten på den forsvundne skat
    37%
  • Indiana Jones og det sidste korstog
    36%
  • Indiana Jones og templets forbandelse
    11%
  • De er alle lige gode!
    9%
  • Jeg kan ikke lide Indiana Jones
    5%
  • Indiana Jones og krystalkraniets kongerige
    3%

Stemmer i alt: 2581

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Patriarch 13 år siden

Sådan har jeg det faktisk også.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#32 BN 13 år siden

Therien (18) skrev:
6% af dem der har stemt ind til videre, er døde inden i..

Nah, skal vi nu ikke lige tale pænt om disse 6%? De kan jo ikke gøre for, at de er mentalt bagude, vel? Personligt har jeg stor respekt for folk med en anden mening om Indy-filmene - jeg mener, dem skal der jo også være plads til ... på en anden planet, ikk'?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#33 Spanner 13 år siden

1. Holy Grail
2. Raiders
3. Temple of Doom

Hvorfor er der nogen, der skriver fire film på listen?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#34 Høegh 13 år siden

Jeg har nu mere respekt for dem der slet ikke kan lide Indiana Jones filmene, end dem der foretrækker 'Indiana Jones og krystalkraniets kongerige'.

:)
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#35 Collateral 13 år siden

Last Crusade er nok min favorit. Scenerne imellem Ford og Connery er simpelthen guld.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#36 LasseUk 13 år siden

Uden tvivl Last Crusade. Det er Spielbergs mest personlige af de 3 film, og som er blevet hentydet, så er scenerne med Sean Connery intet mindre end geniale, og filmen har, efter min mening, nogle af de bedste action sekvenser i filmhistorien.
"At last we meet for the first time, for the last time"
Gravatar

#37 Skeloboy 13 år siden

Temple of Doom er min favorit. Den absolut mest fjollede af dem, men det er den, jeg helst vil se igen og igen og igen. Last Crusade og Raiders of the Lost Ark er vel på sin vis bedre...men holder sgu mere af Temple of Doom :)
Gravatar

#38 Høegh 13 år siden

Jeg har svært ved at vælge imellem 'Jagten på den forsvundne skat', 'Det sidste korstog' og så 'Templets forbandelse'. De er alle tre fantastiske eventyrfilm.

Jeg endte dog med at stemme på 'Temple of Doom' da det er den film jeg har det mest nostalgiske forhold til.
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#39 MadMartigan 13 år siden

Raiders of the Lost Ark
The Last Crusade
The Temple of Doom
Kingdom of the Crystal Skull
I'm your huckleberry...
Gravatar

#40 Daniel 13 år siden

Kingdom of the Crystal Skull er en komplet farce. Den er så skandaløst dårlig at de den sætter dagsordenen for hvordan man dræber en franchise med lamme klicher og elendighed i stort set alle aspekter en film indeholder.

Jeg mener at Crusade slår Raiders , men kun med en hårsbrede.

Skriv ny kommentar: