• Jagten på den forsvundne skat
    37%
  • Indiana Jones og det sidste korstog
    36%
  • Indiana Jones og templets forbandelse
    11%
  • De er alle lige gode!
    9%
  • Jeg kan ikke lide Indiana Jones
    5%
  • Indiana Jones og krystalkraniets kongerige
    3%

Stemmer i alt: 2581

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 Patriarch 13 år siden

Skeloboy (37) skrev:
Temple of Doom er min favorit. Den absolut mest fjollede af dem, men det er den, jeg helst vil se igen og igen og igen. Last Crusade og Raiders of the Lost Ark er vel på sin vis bedre...men holder sgu mere af Temple of Doom :)

Crystal Skull er sgu den mest fjollede! :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#42 Skeloboy 13 år siden

Patriarch (41) skrev:
Crystal Skull er sgu den mest fjollede! :D

hehe, ok. Har ikke set den :)
Gravatar

#43 Patriarch 13 år siden

w00t!
Gravatar

#44 Sweetiebellefan 13 år siden

Den første og den bedste!
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#45 Patriarch 13 år siden

Ok. Jeg var ret overbevist om at 4'eren, med alle de CGI præriehunde, ville være din favorit.
Gravatar

#46 Therien 13 år siden

Ericmase (20) skrev:
NO! De er fanget af de der
aliens
i film nummer 4 og røget ind i et andet univers! :P

Vil sige det kun er psykisk de ikke er til stede hehe

BN (32) skrev:
Nah, skal vi nu ikke lige tale pænt om disse 6%? De kan jo ikke gøre for, at de er mentalt bagude, vel? Personligt har jeg stor respekt for folk med en anden mening om Indy-filmene - jeg mener, dem skal der jo også være plads til ... på en anden planet, ikk'?

Jo noget i den stil.. hehe Skal nok forsøge at beherske mig. Som du ganske rigtigt bemærker er det jo ikke deres skyld at de er født sådan.. Jeg har heller ikke nogen problemer med at tale med dem, de skal bare ikke prøve på noget. Jeg spiller ikke for det hold.. Men det fortæller jo bare hvor vigtig ytringsfriheden er når man kan stille sig op og proklamere at man ikke er til Indy..

Høegh (38) skrev:
Jeg har svært ved at vælge imellem 'Jagten på den forsvundne skat', 'Det sidste korstog' og så 'Templets forbandelse'. De er alle tre fantastiske eventyrfilm.

Jeg endte dog med at stemme på 'Temple of Doom' da det er den film jeg har det mest nostalgiske forhold til.

Har det præcist på samme måde. Endte dog med at stemme på Raiders.. Det er den jeg har mest glæde af i dag..
Gravatar

#47 moulder666 13 år siden

Temple of Doooom! Den har det hele! Slanger! Spænding! Sværdkamp! Fælder! Kæmpe rullesten! Short Round! Kali! Øjensuppe!

Det kan godt være, at Raiders er en så meget bedre film, men jeg kan gense Temple of Doom en gang i ugen og stadig ikke blive træt af den! :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#48 Sweetiebellefan 13 år siden

Jeg gik vist ikke glip af Crystal Skull.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#49 Center 13 år siden

Kingdom of the Crystal Skull
Gravatar

#50 Æsop9000 13 år siden

Top 3
1: Indy 1
2: Indy 3
3: Indy 2

Crystal skull er uheldigvis alt for forglemmelig. Selvom 50erne det handlede meget om rumvæsner og derfor ville det være logisk at crystal skulls også skulle have handlet om det. Men det er ikke det som folk forventede med indiana jones.

De burde bare have ladet Indy 4 handle om det sagnomspundne kontinent Atlantis. Ligesom i PC-spillet.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der

Skriv ny kommentar: