• Jagten på den forsvundne skat
    37%
  • Indiana Jones og det sidste korstog
    36%
  • Indiana Jones og templets forbandelse
    11%
  • De er alle lige gode!
    9%
  • Jeg kan ikke lide Indiana Jones
    5%
  • Indiana Jones og krystalkraniets kongerige
    3%

Stemmer i alt: 2581

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 Høegh 13 år siden

For mig var Indy 4 desværre ikke bare en katastrofal dårlig Indiana Jones film, men ganske enkelt en katastrofal dårlig film.

Faktisk var stor set alt galt på nær ikonet Indy og et par af skuespillerne der nægtede at lade sig tøjle af det fornærmende dårlige manuskript.

Alt fra overforklarede rumvæsner, green-screen biljagter, apatiske vandfalds-scener (gange 3), plotmæssigt ligegyldige periode-referencer, dobbelt-agenter, triple-agenter, gummislanger, deus ex machina karaktere, Wile E Coyote køleskabsscener, CGI jordegern, CGI aber, CGI alt, og Indy der klarer størstedelen af skurkene som en anden Jar Jar Binks.

Do.Not.Like.
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#62 Bruce 13 år siden

#61 Jeg må tilstå, at filmen faktisk også har en optur undervejs!

Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#63 Høegh 13 år siden

Bruce (62) skrev:
#61 Jeg må tilstå, at filmen faktisk også har en optur undervejs!



Sandt.
Ikke engang ovenstående ærgerligheder kan ødelægge det theme :)
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#64 Collateral 13 år siden

X&O (56) skrev:
Du mener dem hvor Connery og Ford ikke er med?

Jeg har her inden for de sidste to år set (eller set store brudstykker) af "Jagten på den forsvundne skat" og den bliver bare bedre og bedre. Den er der ingen af de andre film
der kan slå helt. Men som mange er enige om er 3'eren også virkelig god, ikke mindst pga. samspillet mellem Connery og Ford. Derefter synes jeg den 4'eren, fordi første halvdel er super fed. 2'eren står for mig som den svageste i serien, med irriterende karakterer og uden en egentlig jagt på noget. Starten og slutningen er okay, men alt midter-gejlet i templet siger mig ikke noget.


Om jeg mener scenerne mellem Connery og Ford hvor de ikke medvirker? Hvilken mening ville det give? Jeg kan rigtig godt lide scenerne hvor de to spiller overfor hinanden, og synes de er fyldt med humor, og i øvrigt en stærk fornemmelse af forholdet de to imellem. Så kan det vist ikke udtrykkes særlig meget klarere.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: