-
Star Trek38%
-
Super 817%
-
Mission: Impossible III13%
-
De er alle forrygende!11%
-
Star Trek Into Darkness10%
-
De er alle elendige!6%
-
Jeg har ikke set nogen af de film5%
Stemmer i alt: 2318
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 BN 11 år siden
#2 qel-droma 11 år siden
2. Mission Impossible III
3. Star Trek into Darkness
Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg ikke er begejstret for den drejning Star Trek har taget under J.J. Abrams run med film-serien, men det er jo en helt anden snak. Filmen er forrygende på stort set alle punkter (har et par brister i historien og specifikke sound effects). Hvis man kan abstraherer for at den ikke lever op til de forventninger som denne trekkie har til film-serien som helhed, så er det en actionfilm i topform.
P.S.: Har desværre ikke set Super 8, så den er undtaget fra vurdering i ovenstående.
#3 Mikkel Abel 11 år siden
1. Star Trek.
- Uden at være Star Trek fan, overhovedet, var jeg stærkt skeptisk overfor denne film. Mest fordi sci-fi-genren oftest ikke siger mig det helt vilde. Men min skepsis blev taget til skamme, for jeg blev virkelig overrasket og jeg kedede mig ikke et sekund.
2. Super 8.
- En film jeg også frygtede, mest fordi at det var børn i hovedrollerne. De gør det skide godt der i og synes filmen var vældigt underholdende.
3. Mission Impossible III.
- For mig den stærkeste film ud af de fire. Flot, veludført action fra start til slut.
#4 Slettet Bruger [783693409] 11 år siden
"Super 8" er også en ret habil film, men "Mission Impossible III" var slet ikke noget for mig, den film kedede mig ret voldsomt.
#5 tiany 11 år siden
Star Trek
MI:3
Super 8
(mangler Into Darkness)
Serier
Alias
Fringe
Felicity
Lost
(har ikke set Alactraz, Person of Interest eller de serie han producerede imellem Alias og Lost)
- Synes generelt han altid levere varen
#6 duuk74 11 år siden
#7 Åkepool 11 år siden
2. Super 8
3. Star Trek.
Har ikke set hans nyeste.
#8 Batsy 11 år siden
Super 8
star trek.
#9 Åkepool 11 år siden
Copycat :P
#10 Flemming Larsen 11 år siden
Person of interest skal altså bare ses. Den er bare fed. Den kan købes hos Amazon.com, på Blu-ray for ca. 155kr inkl. porto. Der er endda DK tekst på.
http://www.amazon.com/Person-Interest-Complete-Sea...