• "Donnie Darko"
    37%
  • "Jarhead"
    21%
  • "Zodiac"
    14%
  • "Brokeback Mountain"
    12%
  • "The Day After Tommorow"
    12%
  • Anden film
    2%
  • "The Good Girl"
    1%
  • "October Sky"
    1%
  • "Proof"
    1%
  • "Moonlight Mile"
    0%

Stemmer i alt: 1278

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 dyg 17 år siden

Har ikke set specielt mange af disse film, men Jake's præstation i Donnie Darko er til UG, så den fik min stemme.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2 Pytter 17 år siden

Samme her. Han spiller fantastisk i Donnie Darko.
Hvad skulle vi gøre uden film?
Gravatar

#3 Benway 17 år siden

Det blev "Zodiac" selvom han helt sikkert også er rigtig god i "Brokeback Mountain" og "Donnie Darko".
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#4 moulder666 17 år siden

Han er voldsomt god i Donne Darko, men han er simpelthen så sympatisk i Jarhead, at den får min stemme!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#5 filmz-Bruce 17 år siden

God i Darko og Zodiac, så jeg vælger October Sky, som desværre ikke er så voldsomt kendt, men rigtig god!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6 filmz-Is 17 år siden

Han spiller uhyggelig godt i Donnie Darko og Zodiac.. Min stemme gik til Donnie Darko
Gravatar

#7 Kram 17 år siden

Donnie Darko er han kanon i, men jeg husker ham bedst for hans præstation i Jarhead, måske fordi krigen bedre kan reflekteres til "nutiden".

Jarhead.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#8 filmz-dogacc 17 år siden

En fantastisk ung skuespiller, som er en af mine ynglings. Han fik Donnie Darkos stemme herfra,
Donnie: Why do you wear that stupid bunny suit?
Frank: Why are you wearing that stupid man suit?
Gravatar

#9 Saenjaina 17 år siden

Er ikke enig mht. Donnie Darko. Filmen er god osv. men hans skuespil er da overhovedet ikke noget særligt.

Synes derimod at han er fantastisk i Zodiac, hvor han viser sig meget mere, som en talentfuld skuespiller.

Tror generelt folk har en tendens til at stemme på den film der er bedst, og ikke så meget på skuespilspræstationen?
Gravatar

#10 filmz-Is 17 år siden

9#

Han spiller sku fantastisk i Donnie Darko..

Skriv ny kommentar: