• Sean Connery
    50%
  • Daniel Craig
    25%
  • Pierce Brosnan
    9%
  • Roger Moore
    8%
  • Jeg kan ikke lide Bond-film
    5%
  • Timothy Dalton
    2%
  • George Lazenby
    1%

Stemmer i alt: 1907

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 BN 16 år siden

#20:

hehe

Tjah, jeg har således kun en succesrate på 66,66 med hensyn til at skrive "fysik, attitude eller udstråling"i det indlæg! ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#22 kasperfmn 16 år siden

Bryder mig generelt ikke om Bond, dog har dem Brosnan har lavet været mine favoritter når jeg nu engang skulle vælge hvem jeg bedst kan lide.

Kan nu også godt lide Craig i rollen som Bond, men synes samtidig der er lidt for meget Bourne over hele foretagenet, så min stemme går til Brosnan.
Gravatar

#23 SpielbergFreak 16 år siden

Blev nødt til at sige Connery, han er James Bond, men om han er den bedste.....

Jeg vil sige Connery, Brosnan og Craig deler en første plads, da jeg ikke kan sætte dem op mod hinanden, synes de gør det perfekt på hver deres måde.

Lazenby er nummer 2

og resten stinker, specielt, og jeg mener helt specielt Moore, han er den værste Bond, og hans film, på nær A View To Kill er alle dårlige.
Gravatar

#24 Adagio 16 år siden

Sean Connery selvfølgelig

I bunden ligger Craig og Brosnan, bryder mig ikke om deres version af James Bond (har dog kun set en James Bond med Brosnan, den som mange har nævnt som den værste af Brosnans James Bond film)
Gravatar

#25 Coldesser 16 år siden

Jeg er med Lazenby. OHMSS er min ynglings Bond-film.
1%...
Gravatar

#26 denox 16 år siden

Uden tvivl Craig. Men det hænger nok sammen med at jeg aldrig rigtig har været den store fan af den klassiske James Bond.

I øvrigt mener jeg at Brosnan er den bedste klassiske Bond. Dalton er lidt mere samme stil som Craig og det gjorde han også godt. Roger Moore var for meget en flødebolle i den rolle, og Connery siger mig ingenting som Bond.
Gravatar

#27 PredatorX 16 år siden

Stemte Timothy Dalton bare for at være på tværs.. men også fordi The Living Daylights faktisk er en af mine favorit Bond film. Min absolutte er dog In her majesty's sectret service, selvom Lazenby ikke er fantastisk, er filmen det faktisk.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#28 BN 16 år siden

#27:

Det er god filmsmag, det der! :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#29 PredatorX 16 år siden

Jeg takker:-) For en enkelt gangs skyld, er der noget vi er enige i hehehe
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#30 filmz-Is 16 år siden