• "Terminator 2: Dommedag"
    37%
  • "Aliens"
    29%
  • "Titanic"
    13%
  • "Dybet"
    12%
  • "The Terminator"
    7%
  • "Livsfarlig løgn"
    3%
  • "Ghosts of the Abyss"
    0%

Stemmer i alt: 1571

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 filmz-incubus 18 år siden

Aliens tak! Suveræn film! Titanic overvejede jeg lidt, men besluttede mig for Aliens i stedet.
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#22 filmz-Bruce 18 år siden

Må næsten være Aliens.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#23 JannikAnd 18 år siden

Forstår ikke fascinationen af Aliens. Synes Ridley Scotts var rigtig fin, men Camerouns opfølger var jo bare en klichépræget actionfilm...
Gravatar

#24 filmz-michaell 18 år siden

Uden tvivl Aliens!
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#25 runehansen76 18 år siden

Terminator!!
www.JudasKiss.dk
www.FaceBook.com/runehansen76
Gravatar

#26 MouseMickey 18 år siden

T2 efterfuglt af Dybet
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#27 PredatorX 18 år siden

Den var sgu ikke helt så kliché præget dengang den udkom. Og så kan ingen sige noget negativt om effekterne.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#28 chandler75 18 år siden

Jeg synes ny "T2" holder fint som en af nyere tids bedste actionfilm, men min stemme gik alligevel til "Titanic".
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#29 Hive 18 år siden

Aliens er en af mine absolutte favoritter, så ingen tvivl der... men de to Terminator film er da bestemt også skarpe.
Gravatar

#30 filmz-gofferoffer 18 år siden

Stemte Terminator 2, men det var lige mellem den og Aliens. Han har skam lavet mange gode film på nær Titanic, som jeg hader voldsomt.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.

Skriv ny kommentar: