-
"Terminator 2: Dommedag"37%
-
"Aliens"29%
-
"Titanic"13%
-
"Dybet"12%
-
"The Terminator"7%
-
"Livsfarlig løgn"3%
-
"Ghosts of the Abyss"0%
Stemmer i alt: 1571
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 davenport 18 år siden
Der kommer iøvrigt en Jim Cameron film i aften på DR2:
"21.00 Bismarck - en James Cameron-ekspedition
Amerikansk dokumentarfilm fra 2003.
Kan et skib være så magtfuldt, at det kan tvinge en nation i knæ? Det eneste formål med det tyske slagskib Bismarck var at jagte de allierede konvojer og tilintetgøre de skibe, der var på vej fra USA med forsyninger til Storbritannien - og sulte landet til overgivelse. Bismarck var næsten lige så langt som Titanic, men det var 10 meter bredere og tungt pansret, og de fire dobbelte 38 cm-kanoner kunne tilintetgøre skibe 25 km væk. Det var derfor magtpåliggende for den britiske overkommando at sænke Bismarck, inden det nåede Atlanterhavet. Det lykkedes den 27. maj 1941, da Bismarck efter et voldsomt bombardement gik ned med 2300 mand om bord. Kun 115 besætningsmedlemmer overlevede. 61 år senere er et forsker- og dykkerhold på vej for at undersøge vraget for bl.a. at få besvaret det omdiskuterede spørgsmål: Skød briterne Bismarck i sænk, eller blev slagskibet sænket af sin egen besætning, som de tyske overlevende har hævdet? "
#12 lyspunkt 18 år siden
Så Aliens blev det.
#13 El vez 18 år siden
#14 ks 18 år siden
#15 18 år siden
Jeg tror det er farligt at genåbne denne diskussion, det kunne resultere i et systemnedbrud på Filmz.dk :-)
Kort sagt tror jeg størstedelen af modstanden udspringer af, at den - som du selv skriver - er en kende cheesy. Jeg tror ikke, der er mange Titanic-modstandere, der vil anfægte, at det er en udmærket pige-/dating-film - omend den er lidt lang :-)
#16 filmz-Kadann 18 år siden
Intet had fra min side, jeg finder den bare ligegyldig og kedelig. :)
#13 -
Ja, det var en seriøs fucker. :)
#14 -
Det er vel ikke så voldsomt kontroversielt herinde? Mit indtryk er da at folk der kan lide Titanic er i voldsomt overtal på filmz. :)
#17 Silver666 18 år siden
#18 PredatorX 18 år siden
Ahh, jeg havde lidt et mindre fravær fra filmz.dk for et lille års tid siden, det kan være jeg er gået glip af den diskussion så:-)
#19 filmz-jonasgr 18 år siden
Så bliver det bare en meget lang diskussion. Der er nogle der ikke kan lide den og nogle som kan.
'Cause I'm evil"
#20 lobo 18 år siden