-
-
Terminator 2: Dommedag31%
-
Aliens: Det endelige opgør14%
-
Titanic7%
-
Dybet6%
-
The Terminator4%
-
Livsfarlig løgn1%
-
Piranha 2: The Spawning1%
Stemmer i alt: 2551
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#61 SpielbergFreak 14 år siden
#62 MystiskeMox 14 år siden
Avatar er en rigtig god film, men ikke hans bedste, efter min mening.
Kunne være sjovt at se samme afstemning om et år eller to.
#63 filmz-Narniabæver 14 år siden
1. Titanic
2. Aliens
3. Dybet
4. Terminator 2
5. Terminator
#64 Doom 2: Hell on Earth 14 år siden
Af den sædvanlige grund, at dem der skriver i tråden (faste brugere) ikke er de repræsentative for alle dem, der stemmer (lidt firkantet sagt unge sporadiske brugere der ikke er gamle nok eller har set nok film til at vide hvad der karakterer en god gl. actionfilm af bedste klasse)
Al den hype omkring Avatar er mig uforståelig. Den har en flot verden, men det er set ligeså godt før, og så er den i 3D, det er også set før. 3D effekten var ligeså god i Jaws 3D fra firserne og (som jeg erindrer det) oceaner bedre i Terminator Battle Across Time AKA Den Ægte T3 (der dog kun er vist udvalgte steder).
Selve historien i Avatar så vel som det såkaldte slag og efterfølgende "boss-battle" er decideret enerverende røvsygt.
Avatar er en absolut middelmådig film toppet med lidt krymmel i form af til tider imponerende effekter.
For mig er det absolut afgørende for en films holdbarhed at den er spændende/fængende, ligesom det er afgørende for et spil, at gameplayet fungerer. Holder det ikke, så holder filmen/spillet ikke, uanset al mulig indpakning og staffage.
T1, T2, Aliens og The Abyss er suspense-action brag af højeste kvalitet, der holder 100% idag. Ja, selv effekterne holder idag, med undtagelse af nogle få sceancer i T1. Avatar er glemt, så snart den næste store 3D film er på banen.
En film som True Lies er imo oceaner bedre end Avatar, når man tager den på filmens egne præmisser.
Kør denne poll igen om 5 år og man vil se en anden rating.
Edit: Ser lige ¤62 har skrevet meget af det jeg er inde på.
#65 filmz-ab 14 år siden
Sq helt enig her. Også et af de problemer jeg havde med avatar. Den var sjældent suspense-fuld. Og sjældent medrivende i form af spænding og action, som Camerons tidligere. Men avatar er så mere en slags rundvisning i Pandora, og er ikke opbygget som hans tidligere film.
#66 BN 14 år siden
#67 Buzz 14 år siden
#68 database 14 år siden
The Terminator (6/6)
Terminator 2 (5/6)
The Abyss (5/6)
True Lies (4/6)
Titanic (4/6)
#69 filmz-Is 14 år siden
#70 Doom 2: Hell on Earth 14 år siden