-
Terminator 2: Dommedag35%
-
Aliens: Det endelige opgør20%
-
-
Titanic11%
-
Dybet8%
-
The Terminator6%
-
Livsfarlig løgn1%
-
Piranha 2: The Spawning1%
Stemmer i alt: 3578
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#91 the_paki_don 12 år siden
#92 Babo84 12 år siden
Tja.. De piver bare i hollywood. JGL gjorde det jo ret flot i Inception med stuntarbejde. Den slags kan trænes og øves på. Ikke at alt arbejde kan udføres af skuespillerne, men så må man i det mindste være god til at skjule stuntmændene :) Det fungerede jo skide godt i Bourne film, fordi stuntmænd var hyret til at spille en rolle i filmene.
#93 Spliffmeister 12 år siden
#94 Batsy 12 år siden
#95 Hr. Nielsen 12 år siden
Der er vist også indimellem noget med forsikring, om en skuespiller kan få lov til at udføre sine stunts. Men uanset hvad, så er det i hvert fald rigtigt som Babo84 skriver, så er det vigtigt at forsøge så vidt muligt at skjule det, så illusionen ikke brydes. I Face/Off har jeg altid undret mig over at man SÅ tydeligt kan se at der ikke er tale om Cage/Travolta i et par scener. Bortset fra det, synes jeg stadig det er en fed film.
#96 HonoDelLoce 12 år siden
Hvor The Abyss DC er en klokkeklar 10/10 fra mig, så skal det dog siges, at T2 er en høj 9/10 :)
The Terminator 7/10
Aliens 8/10
True Lies 7/10
Titanic 6/10
Og lad os så få The Abyss DC på BD ! :)
#97 Hr. Nielsen 12 år siden
#98 Babo84 12 år siden
hehe! Det var blot for at understrege, at ikke alle piver. Men jeg har set en del bag om "den type" film, og ofte skyldes det faktisk instruktøren, som frygter skuespillernes sikkerhed. Men dem der virkelig brænder for fysiske udfordringer og har fysikken, så er det ofte intet problem.
Mht. Face Off, så kan det have noget at gøre med Woo's stil, som er præget af slow-motion og rolige billeder, og så er det svært at "skjule det" :) Men ja. Stadig superfed kunstnerisk actionfilm.
#99 Åkepool 12 år siden
Hell yeah!!
#100 Therien 12 år siden
hørt!