• Terminator 2: Dommedag
    35%
  • Aliens: Det endelige opgør
    20%
    17%
  • Titanic
    11%
  • Dybet
    8%
  • The Terminator
    6%
  • Livsfarlig løgn
    1%
  • Piranha 2: The Spawning
    1%

Stemmer i alt: 3578

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#91 the_paki_don 12 år siden

Skuespillere er bare ikke stuntmænd og det skal der også være accept omkring. Ikke alle kan være Tom Cruise eller Jackie Chan.
Gravatar

#92 Babo84 12 år siden

Tja.. De piver bare i hollywood. JGL gjorde det jo ret flot i Inception med stuntarbejde. Den slags kan trænes og øves på. Ikke at alt arbejde kan udføres af skuespillerne, men så må man i det mindste være god til at skjule stuntmændene :) Det fungerede jo skide godt i Bourne film, fordi stuntmænd var hyret til at spille en rolle i filmene.
Gravatar

#93 Spliffmeister 12 år siden

I midt tilfælde er lidt for meget.
Gravatar

#94 Batsy 12 år siden

Vil altid fortrække selve personen lavede arbejdet, virke altid bedst og er glad for Bale lavede stort set alt stunt arbejde i Batman Begins og TDK.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#95 Hr. Nielsen 12 år siden

Babo84 (92) skrev:
Tja.. De piver bare i hollywood. JGL gjorde det jo ret flot i Inception med stuntarbejde.
De piver i Hollywood og så hiver du et Hollywood eksempel frem, eller hvordan skulle den forstås?

Der er vist også indimellem noget med forsikring, om en skuespiller kan få lov til at udføre sine stunts. Men uanset hvad, så er det i hvert fald rigtigt som Babo84 skriver, så er det vigtigt at forsøge så vidt muligt at skjule det, så illusionen ikke brydes. I Face/Off har jeg altid undret mig over at man SÅ tydeligt kan se at der ikke er tale om Cage/Travolta i et par scener. Bortset fra det, synes jeg stadig det er en fed film.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#96 HonoDelLoce 12 år siden

The Abyss DC er for mig ikke bare den bedste Cameron-film, men en af de bedste film overhovedet nogensinde lavet. Den har så meget på hjerte og fortæller det i så lækker en stil, at jeg slet ikke kan komme i tanke om, hvorfor den IKKE skulle være mit valg i denne her poll :)

Hvor The Abyss DC er en klokkeklar 10/10 fra mig, så skal det dog siges, at T2 er en høj 9/10 :)

The Terminator 7/10
Aliens 8/10
True Lies 7/10
Titanic 6/10

Og lad os så få The Abyss DC på BD ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#97 Hr. Nielsen 12 år siden

HonoDelLoce (96) skrev:
HØRT!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#98 Babo84 12 år siden

Thomas E. Nielsen (95) skrev:
De piver i Hollywood og så hiver du et Hollywood eksempel frem, eller hvordan skulle den forstås?

Der er vist også indimellem noget med forsikring, om en skuespiller kan få lov til at udføre sine stunts. Men uanset hvad, så er det i hvert fald rigtigt som Babo84 skriver, så er det vigtigt at forsøge så vidt muligt at skjule det, så illusionen ikke brydes. I Face/Off har jeg altid undret mig over at man SÅ tydeligt kan se at der ikke er tale om Cage/Travolta i et par scener. Bortset fra det, synes jeg stadig det er en fed film.

hehe! Det var blot for at understrege, at ikke alle piver. Men jeg har set en del bag om "den type" film, og ofte skyldes det faktisk instruktøren, som frygter skuespillernes sikkerhed. Men dem der virkelig brænder for fysiske udfordringer og har fysikken, så er det ofte intet problem.

Mht. Face Off, så kan det have noget at gøre med Woo's stil, som er præget af slow-motion og rolige billeder, og så er det svært at "skjule det" :) Men ja. Stadig superfed kunstnerisk actionfilm.
Gravatar

#99 Åkepool 12 år siden

HonoDelLoce (96) skrev:

Hell yeah!!
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#100 Therien 12 år siden

HonoDelLoce (96) skrev:

hørt!

Skriv ny kommentar: