• "Ace Ventura: Detektiv"
    23%
  • "Dum og dummere"
    19%
  • "Evigt solskin i et pletfrit sind"
    14%
  • "The Truman Show"
    11%
  • "Masken"
    7%
  • "Man on the Moon"
    6%
  • "Bruce den Almægtige"
    6%
  • "Jeg, mig og Irene"
    5%
  • "Fuld af løgn"
    5%
  • "Hybridmanden"
    2%
  • Anden film
    1%
  • "Batman Forever"
    1%

Stemmer i alt: 1691

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 Yoda 18 år siden

Det blev "Evigt solskin i et pletfrit sind" med "The Truman Show" på anden pladsen. Alt andet er mere eller mindre uinteressant gøjl!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#52 ks 18 år siden

#51 - Synes du også Man On The Moon er uinteressant gøjl? :\
Gravatar

#53 jessup 18 år siden

Der er lavet kun få film der handler om McCarthy perioden de fleste dårlige eller mindre gode og Majestic bruger det rigtigt nok kun kontekstuelt som BN siger derfor var jeg meget skuffet over filmen - da jeg troede der var mere bid i den. På den anden side er Hollywood film sjældent særligt interessandte i deres politiske behandling.
This is just until June
Gravatar

#54 Yoda 18 år siden

Glemte at anføre, at "Man on the Moon" er den eneste, af de nævnte film, jeg ikke har set endnu. Tiltrods for, at jeg har den stående uåbnet på hylden!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#55 filmz-Nuggi 18 år siden

Bedste Jim Carrey film afstemning er blevet afholdt før 17/06-2003 men ellers syns jeg at det er Dum og Dummere. Det er bare den første film jeg tænker på når jeg hører nogle sige Jim Carrey.
Do`h
Gravatar

#56 filmz-charliesheen 18 år siden

HVOR ER AV:2??????derfor stemte jeg på anden film...shikaka!
Hell hath no fury like a woman scorned!
Gravatar

#57 Xerxeskosaurus 18 år siden

Hvad med Lemony Snickets
Selvom den ikke er verdens bedste så havde den da signe øjeblikke.

Stemte på Evigt solskin i et pletfrit sind
Gravatar

#58 filmz-anadan 18 år siden

Total enig! Men nu siger Jim Carey jo selv at han nødigt laver 2'ere, så derfor skar jeg over én kam, og stemte på Ace Ventura - Pet Detective som repræsentant for dem begge.
Gravatar

#59 dyg 18 år siden

#58 - Hvad dælen, er den gamle Bredstengenser også at finde herinde? Tror ikke jeg har lagt mærke til dig her før.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#60 filmz-maxhh 18 år siden

Man on the moon... virkelig god præstation, og samtidig en stor og ærlig hyldest til en fantastisk komikker...

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."

Skriv ny kommentar: