• "Star Wars"
    35%
  • "Indiana Jones"
    19%
  • "Imperiet slår igen"
    15%
  • "Jurassic Park"
    10%
  • "Harry Potter og de vises sten"
    5%
  • "Dødens gab"
    5%
  • "Superman"
    3%
  • Andet score
    3%
  • "E.T."
    3%
  • "Minority Report"
    2%
  • "A.I."
    1%

Stemmer i alt: 1379

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 davenport 18 år siden

Jeg er stadig bange for ET! Den frygt forsvinder aldrig!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#32 mini_jette 18 år siden

Indiana Jones... Bare at tænke på musikken giver mig lyst til at se filmene...
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#33 enfilmnørd 18 år siden

Jeg stemte Star wars, nok mest på grund af scoret til "Empire", men jeg syntes at Star wars som samlet score var en suveræn oplevelse. Desuden må den historiske indflydelse musikken også havde tælle for et eller andet.
Dermed ikke sagt at de andre ikke var gode, især Jaws der "genopfandt" det figurbundne tema.
Dog syntes jeg temaet i AI virker lidt tamt, men jeg brød mig heller ikke synderligt meget om filmen.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#34 jesperhp 18 år siden

ESB fik min stemme, men ved såmænd ikke om det er helt gennemtænkt, da John Williams musik jo altid bringer et særligt kick til en film.
Gravatar

#35 skjortentrold 18 år siden

Jeg vil lige slutte mig til mængen af folk som mener at "Schindlers list" burde have været med på listen. Jeg stemte defor naturligvis "andet score". Et andet godt score han har skrevet er "JFK".
Gravatar

#36 Taxwars 18 år siden

Superman er nu heller ikke dårligt - er der ikke noget med de bruger det i den nye superman film - så kan det være en masse opdager det igen.
Layoutet vælter og er ulæseligt - skal det det?
Gravatar

#37 thomas040 18 år siden

hvis dog bare John havde lavet musik til nogle af de nye superhelte film...

hvorfor har John ikke lavet et tema til f.eks x-men, eller Spider-man..?? Det ville have været SÅ stort!!!!! og gjort filmene endnu bedre end de i forvejen var...

syntes selve schindlers liste temaet er fint, men soundtracket i sin helhed er for repetitivt... men det måske bare mig.. der er for lidt variation i de ca. 12 tracks der er på den cd...
Failure is a zero out.
Gravatar

#38 thomas040 18 år siden

ikke fordi det er hans bedste score nogesinde... men den der film med tom hanks strandet i en lufthavn... hvad er det nu den hedder.... "The Terminal"... det er altså dejlig munter john som man kan huske ham helt tilbage fra "Home Alone" som forøvrigt var genialt...
Failure is a zero out.
Gravatar

#39 Tylerdurden 18 år siden

"Shindlers List" er klart mit farvorit Williams Score. Skarpt efterfulgt af "Catch me if you can", "Munich" og "The Terminal".
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#40 Herrguth 18 år siden

Jeg stemte E.T.
Der var ingen tvivl. Mange af de andre scores man kan stemme på er også rigtig gode. Men E.T. er det bedste... Jeg bliver helt nostalgisk og rart tilpas når jeg lytter til det.

Skriv ny kommentar: