• Der findes kun én "Jurassic Park" film!
    58%
  • "The Lost World: Jurassic Park"
    23%
  • "Jurassic Park III"
    15%
  • Har ikke set nogen af fortsættelserne.
    4%

Stemmer i alt: 1310

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Bates 18 år siden

Der findes kun én "Jurassic Park" film!
Gravatar

#22 Collateral 18 år siden

Jeg syntes "The lost world" er en fed opfølger, så den blev det.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#23 wiseguy 18 år siden

Ren nostalgi at tænke tilbage på premieren på "the one and only". Jeg boede i England og måtte stå i en motherf..... kø for at få billet. Folk var helt vilde og den spillede for fulde huse flere gange dagligt. Jeg nåede selv ind og så den 7 gange!! Det hører med til historien, at de engelske billetpriser var fornuftige i forhold til de danske dengang.
Mest memorable scene var dengang den ene raptor lige fnyser på det lille køkkenvindue - lyden var helt suveræn og jeg fik et megachok! (har nu også altid været vild med pupil-scenen med T-Rex).
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#24 Riqon 18 år siden

Mærkelig poll, hvorfor ik bare spørge hvilken af de tre film, man bedst kunne lide?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#25 Zelle 18 år siden

#24 - Fordi så ville langt det fleste jo nok stemme JP1.

Jeg stemte selv The Lost World, da jeg syntes det er en helt okay opfølger (dog minus dino kong), hvorimod jeg ikke var vild med 3'eren.
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#26 filmz-Disky 18 år siden

Der findes kun en og den er endda dårlig i forhold til bogen.
Gravatar

#27 Hasselguff 18 år siden

"Lost World" er en fed film lige indtil hende tøsen begynder at snurre rundt og nakke dinoer med sine atletikmoves 30 minutter før slut. Derefter kører den noget så eftertrykkeligt af sporet.

Scenen med de to T-Rex, jeepen og traileren er prisen på dvd'en værd alene - og så er "Lost World" også klart mere lækkert filmet end den første og tredje "JP". :)
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#28 Winniepooh 18 år siden

Glemmer aldrig første gang jeg så Jurassic park i biffen. Det var en kæmpe oplevelse.
Derfor stemte jeg selvfølgelig på den første.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#29 Saenjaina 18 år siden

Der hvor de gemmer sig bag træstammen, hvor en Rex hopper frem og angriber en en flok af dinoer. Priceless.
Gravatar

#30 Winniepooh 18 år siden

Hey Hey!!!!

Den træstub har jeg siddet bag ved irl.

Den er bare blevet lidt slidt med årene eftersom der er pænt mange der har prøvet at gøre Sam Neil og ungerne kunsten efter.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House

Skriv ny kommentar: