• Der findes kun én "Jurassic Park" film!
    58%
  • "The Lost World: Jurassic Park"
    23%
  • "Jurassic Park III"
    15%
  • Har ikke set nogen af fortsættelserne.
    4%

Stemmer i alt: 1310

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 morten300 18 år siden

Jeg tror godt jeg kan regne udfaldet ud i denne poll. *host*Der findes kun én "Jurassic Park" film!*host*
Bagefter tager vi en "bedste Die Hard-fortættelse" og en "bedste Blade-fortsættelse" og en "bedste Matrix-fortsættelse" og en...
'Better to reign in hell than serve in heav'n' - John Milton
Gravatar

#2 Yoda 18 år siden

Det blev naturligvis "Der findes kun én "Jurassic Park" film!"
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#3 filmz-herskegut 18 år siden

There can be only one!

Husker stadig da jeg sad i biografen og så den, bare selve themet gav mig kuldegysninger dengang, hvilket det stadig gør idag.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#4 Bobby Singer 18 år siden

Stemte det samme som yoda.
Idjit
Gravatar

#5 chandler75 18 år siden

Jeg syntes 2'eren var yderst forglemmelig, men var faktisk positivt overrasket over 3'eren, som jeg har stemt på.

Den er ultrakort, men meget stramt skruet sammen og ganske effektiv i den intensitet og spænding.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#6 Gin 18 år siden

Der findes kun én "Jurassic Park" film!
Gravatar

#7 Saenjaina 18 år siden

Klart 1'eren. Det var første gang jeg så en rigtig dino.
Gravatar

#8 filmz-herrond 18 år siden

Hvorfor er det at der absolut skal laves fortsættelser til ALT og ikke bare 1 men ofte 2-3: Jurassic Park IV
Gravatar

#9 Yoda 18 år siden

Fordi fortsættelser for producenter og selskaber oftest er fordelagtige rent økonomisk.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#10 rasser 18 år siden

Der findes 3 Jurassic Park film efter min mening, men jeg synes nu den første er den bedste...

So my voting options are WHAT?

Skriv ny kommentar: