• Independence Day
    21%
  • Armageddon
    21%
  • Titanic
    19%
  • The Day After Tomorrow
    12%
  • En anden film
    6%
  • The Towering Inferno
    5%
  • Airplane!
    5%
  • 2012
    4%
  • Twister
    3%
  • Sharknado
    2%
  • The Perfect Storm
    1%
  • Volcano
    0%

Stemmer i alt: 416

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 steadi07 8 år siden

#7 - Gravity hælder vel mere til at være en spændingsfilm; der er da ikke møj' katastrofe over den i hvert fald.

Jeg stemte Titanic. Har aldrig helt forstået folks modstand mod den, faktisk synes jeg, at den er helt udmærket.

Volcano er selvfølgelig min "guilty pleasure".
Gravatar

#12 Alex- 8 år siden

Hvor er Twilight?
*drops mic*
Gravatar

#13 Doctor Doom 8 år siden

Towering Inferno. No contest. Jeg tror denne afstemning bærer en del præg af alderssegmentet her på Filmz. Titanic? Get real!

Ellers ville jeg stemme: Alt med Martin Lawrence. Alt hvad den mand har rørt, er en en katastrofe.
Gravatar

#14 Doctor Doom 8 år siden

Ja, Titanic er så sandelig også en katastrofefilm. Er sikker på at mange af efterkommerne samt mange andre mener det var en katastrofe! [/quote]

Filmen var i hvert fald.
Gravatar

#15 Biehn 8 år siden

Towering Inferno eller på dansk Det tårnhøje helvede.. den film er så klasse.! Steve Mcqueen og Paul Newman er så geniale i den film.. hvis folk ikk har fået set den, så få den set.. super film fra 70érne.
Gravatar

#16 Elvira39 8 år siden

De fleste på listen finder jeg ærligt fordummende og ligegyldige. Jeg stemte anden film og havde Melancholia i tankerne.
Gravatar

#17 keitel 8 år siden

Deep Impact herfra!
Gravatar

#18 Doctor Doom 8 år siden

Biehn (15) skrev:
Towering Inferno eller på dansk Det tårnhøje helvede.. den film er så klasse.! Steve Mcqueen og Paul Newman er så geniale i den film.. hvis folk ikk har fået set den, så få den set.. super film fra 70érne.


Netop
Gravatar

#19 cain 8 år siden

Elvira39 (16) skrev:
De fleste på listen finder jeg ærligt fordummende og ligegyldige. Jeg stemte anden film og havde Melancholia i tankerne.


lol

Gravatar

#20 Joeyvind 8 år siden

What, hvor er Deep Impact?

Ved ikke om Dybet passer i denne katagorig, ellers ville den få min stemme.
"You can shoot my body full of holes but you can't kill the spirit of rock 'n roll Baby"..

Skriv ny kommentar: