• Titanic
    37%
  • Evigt solskin i et pletfrit sind
    25%
  • Finding Neverland
    9%
  • Revolutionary Road
    8%
  • The Reader
    7%
  • Heavenly Creatures
    3%
  • Little Children
    3%
  • The Holiday
    2%
  • Holy Smoke
    2%
  • Anden film
    2%
  • Fornuft og følelse
    1%
  • Hamlet
    0%
  • Iris
    0%

Stemmer i alt: 965

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Kruse 15 år siden

Hun var virkelig fremragende i Revolutionary Road, som hun burde have vundet sin Oscar for, så den får min stemme.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2 filmz-Is 15 år siden

"Little Children" Fremragende film med en fantastisk præstation af Kate Winslet!
Gravatar

#3 Riqon 15 år siden

Stemte blankt. Jeg har ikke set ret mange af de film, hvori hun har spillet de roller, som er blevet rost til skyerne.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#4 Skeloboy 15 år siden

Little Children herfra, efterfulgt af Revolutionary Road, efterfulgt af Evigt Solskin
Gravatar

#5 filmz-Narniabæver 15 år siden

Både Findíng Neverland of Iris.

Hun var også med i tegnefilmen The Secret Garden.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#6 jessup 15 år siden

Det er sgu svært-holy smoke var ikke ligefrem fantastisk men hun var rigtig god i den. Jeg er splittet mellem the reader, evigt.. og Little children.
This is just until June
Gravatar

#7 MOVIE1000 15 år siden

stemte Titanic for det er den eneste film jeg har set med hende og det gik fint nok indtil de lavede det der langtrukket flashback
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8 BN 15 år siden

Jeg kan godt lide hendes roller i 'Fornuft og følelse', 'Finding Neverland', The Life of David Gale' og 'Titanic', hvorimod jeg eksempelvis ikke bryder mig om hendes roller i 'Evigt solskin i et pletfrit sind' og 'The Holiday', samt den tåbelige 'Little Children'.

Egentlig synes jeg stadig, at rollen som Rose definerer hende som skuespiller, så derfor har jeg stemt på 'Titanic'.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#9 davenport 15 år siden

Synes også Titanic er en flot præstation, men har en ting for Heavenly Creatures. Men nok ikke for skuespillet.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#10 dyg 15 år siden

Hun er en rigtig god skuespillerinde, der generelt har et højt niveau. Jeg er helt vild med hende i Heavenly Creatures, der også har fået min stemme, men hun gør det også ganske godt i Finding Neverland.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: