• "American Beauty"
    30%
  • "The Usual Suspects"
    30%
  • "Se7en"
    18%
  • "K-PAX"
    8%
  • "Superman Returns"
    5%
  • "L.A. Confidential"
    3%
  • "21"
    2%
  • Anden film
    1%
  • "The Life of David Gale"
    1%
  • "Pay It Forward"
    1%
  • "The Shipping News"
    0%
  • "Midnight in the Garden of Good and Evil"
    0%
  • "Glengarry Glen Ross"
    0%
  • "Swimming with Sharks"
    0%

Stemmer i alt: 1342

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 fubar 16 år siden

Seven. Ingen tvivl. Fantastisk præstation, i en fantastisk film.
Gravatar

#12 Kruse 16 år siden

Puha, det var en tough one. Kevin Spacey har virkelig leveret fremragende præstationer. Min stemme faldt på American Beauty, da han gør det fantastisk i den fremragende film.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#13 MTK 16 år siden

Uden sammenligning; American Beauty.
Gravatar

#14 HelmerJ 16 år siden

paradox. valgte se7en men kun fordi jeg ikke ku overskue at sku vælg, havede L.A. Confidential, K-Pax, The Usual Suspekt ogAmerican Beauty på valg, Har David Gale tingen stående på reolen man har ikke fået den set endnu men glæder mig meget.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#15 filmz-Is 16 år siden

Han er jo en virkelig dygtig skuespiller, og hans præstation i Se7en er intet mindre end fabelagtigt udført.

Top 5.

1 - Se7en
2 - L.A. Confidential
(Ikke Spaceys bedste præstation, men uden tvivl den bedste film han har medvirket i)
3 - American Beauty
4 - The Usual Suspects
5 - The Life of David Gale
Gravatar

#16 Truntemus 16 år siden

Gav min til The Shipping News

top 5:

1. The Shipping News
2. Iron Will
3. The Ref
4. American Beauty
5. Se7en
Gravatar

#17 tiany 16 år siden

Var meget i tvivl om jeg skulle stemme American Beauty, The usual suspects, Seven eller K-pax - for jeg synes han spiller rigtig godt i dem alle.
Men i sidste ende blev jeg enig med mig selv om at rigtige mænd spiser bananen med skræl på!
Valar morghulis
Gravatar

#18 NightHawk 16 år siden

Oh der er jo så mange fremragende film at vælge imellem, så det var ikke helt nemt. Jeg stemte på "anden film", The Big Kahuna, der stil og indholdsmæssigt læner sig op af Glengarry Glenn Ross. Spacey får dog langt mere at sku' ha' sagt i førstnævnte og det er ikke så lidt, sku' jeg hilse og sige i John Swanbecks filmede tre mands kammerspil om etik og moral kontra religion inden for salgsbranchen.

Jeg ville gerne ha' vist et klip derfra, men der fandtes kun et med Danny Devito og Peter Facinelli på youtube. Dem med Spacey er alle synkroniseret på italiansk og så går det fede ligsom af oplevelsen. Det lykkedes dog at finde frem til traileren :

http://www.videodetective.com/movies/THE_BIG_KAHUN...

Og ellers ser listen således ud :

1. The Big Kahuna
2. American Beauty
3. Hurly Burly
4. Swimming With Sharks
5. K-Pax
6. L.A. Confidential
7. The Usual Suspects
8. Se7en
9. Glengarry Glenn Ross
10. Midnight in The Garden of Good and Evil
11. Superman Returns

Har ikke set The Shipping News, Pay It Forward, 21 eller The Life of David Gale.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#19 moulder666 16 år siden

Ellers også en eminent skuespiller. Som så mange andre, må jeg sætte hans præstation i Se7en som det absolut bedste!

Derefter må det blive:

2: The Usual Suspects
3: L.A. Confidential
4: American Suspects
5: K-Pax
6: Superman Returns
7: Pay it Forward (Bo-ring)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#20 NightHawk 16 år siden

# 19 -

Pardon mit franske...meeen film nr. 4 kan jeg nu ikke huske han har lavet. ;)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: