• "American Beauty"
    30%
  • "The Usual Suspects"
    30%
  • "Se7en"
    18%
  • "K-PAX"
    8%
  • "Superman Returns"
    5%
  • "L.A. Confidential"
    3%
  • "21"
    2%
  • Anden film
    1%
  • "The Life of David Gale"
    1%
  • "Pay It Forward"
    1%
  • "The Shipping News"
    0%
  • "Midnight in the Garden of Good and Evil"
    0%
  • "Glengarry Glen Ross"
    0%
  • "Swimming with Sharks"
    0%

Stemmer i alt: 1342

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 elwood 16 år siden

#20 Det sikkert et spinoff 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#22 filmz-Jessmoeller 16 år siden

Min top 5

1. The Usual Suspects
2. American Beauty
3. L.A. Confidental
4. Seven
5. Pay It Forward/Superman returns
Min samling:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
Gravatar

#23 elwood 16 år siden

Må sige han også overaskede mig i Beyond the Sea, hvor han spillede Bobby Darin, manden er et multi talent, og utrolig høflig at stå i kø med 8-)

At sku udvælge en enkel film, her må jeg give fortabt, det sku for svært for mig.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#24 moulder666 16 år siden

#20 Det er et Uwe Boll-Remake - med Jason Statham som Keiser Soze og hvor de har droppet al den unødvendige snak der var i Usual Suspects!

(så kan jeg lære ikke at skrive, når jeg halvsover!)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#25 dolphinfriendly 16 år siden

"Keaton always said, "I don't believe in God, but I'm afraid of him." Well I believe in God, and the only thing that scares me is Keyser Soze."

Fantastisk - og klart pragtrollen over dem alle.

Gravatar

#26 abzinthia 16 år siden

Min top 3:

1. Se7en
2. American Beauty
3. The Life of David Gale

Synes, det var svært at vælge, om det skulle være Am. Beau. el. Se7en på førstepladsen. Rollerne er så forskellige, men Spacey stråler i begge.

Se7en er på min top 3 over "best movies ever made", så jeg synes alligevel, jeg blev nødt til at skrive den på som nummer 1. Rollen er forholdsvis lille rent replikmæssigt men fylder uhyggeligt meget, fordi skuespillet er så intenst.

Når en mand kan spille så helt igennem et smertefuldt ondt geni, for så at være mindst ligeså overbevisende som charmerende filosofisk familiefar med midtvejskrise - det kan kun en sand mester.

"The Life of David Gale" er en smule overset generelt, synes jeg. Men igen en pragtpræstation fra Spacey, som fik hårene til at rejse sig.
Does this sweater make me look fat? - No, you look fat because you are fat, the sweater just makes you look purple.
Gravatar

#27 zamm- 16 år siden

Det stod mellem L.A. Confidential, American Beauty og The Usual Suspects, hvor det blev sidstnævnte The Usual Suspects.

Nice poll, flere af dem - så svære som muligt!
Yo, homie. Is that my briefcase?
Gravatar

#28 Mercadian 16 år siden

Fætter Guf

Jeg læner mig som regel op ad din bedømmelse, fordi jeg generelt er enig - men denne gang har du da næsten fuldstændig skudt ved siden af...

1. American Beauty
2. The Usual Suspects
3. The Life of David Gale

- Og hvad med hans rolle som Bobby Darin i Beyond The Sea??
If practice makes perfect, but nobody is perfect, then why practice?
Gravatar

#29 NightHawk 16 år siden

# 28 -

Jeg er da beæret over, at du vælger at læne dig op ad de lister jeg laver :) og jeg kan såvidt godt forstå at du synes det ser lidt besyndeligt ud denne gang, når jeg har placeret dem de fleste betegner som de store film længere nede på listen i forhold til mindre kendte film, som "Hurly Burly", "Swimming With Sharks" og min nr. 1, The Big Kahuna.

Han gør det jo stort set altid godt Kevin Spacey og derfor var det heller ikke nogen nem liste at lave denne gang. Men da jeg havde tænkt lidt frem og tilbage, ja så blev rækkefølgen som i # 18 og den står jeg 100 % inde for.

Mht. Beyond The Sea, ja så glemte jeg at skrive den iblandt de film, som jeg stadig mangler at se. Jeg har den liggende derhjemme, men har bare ikke fået set den endnu. :)

# 21 -

Hehe. ;)

# 24 -

Ja hvad pokker skulle man dog egenlig bruge al den ligegyldige snak til i originalen, når det ku' klares meget nemmere med et par store eksplosioner og en omgang cirkelspark! ;)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: