• "Tombstone"
    23%
  • "Stargate"
    23%
  • "The Thing"
    15%
  • "Flugtaktion New York"
    10%
  • Anden film
    7%
  • "3000 Miles To Graceland"
    7%
  • "Hvem springer kineserne for?"
    7%
  • "Breakdown"
    4%
  • "Desperat valg"
    3%
  • "Vildt begær"
    1%

Stemmer i alt: 1352

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 filmz-MarcusB 18 år siden

The Thing uden tvivl, dog er Miracle og Tombstone også nogle gode film (:
Købte "Big Trouble in Little China" så sent som idag, så den skal klart ses, har store forventninger (:
Gravatar

#42 filmz-morpheus75 18 år siden

Det undrer mig dog stadig at der ikke er nogen der nævner Backdraft, instrueret af Ron Howard. FED FILM...
Take the red pill, you stay in wonderland, then i´ll show you how deep the rabbithole goes... Citat: Morpheus (Matrix)
Gravatar

#43 filmz-MarcusB 18 år siden

#42 Nu har vi jo lige haft en "hade" debat i en tidligere pool om Ron Howard's film, hvis du ikke har set det. Måske en af grundene (:
Gravatar

#44 BN 18 år siden

Kurt Russell er en middelmådig skuespiller,men det var da meget sjovt at se ham som knægt sparke Elvis Presley over benet i den dybt naive synge-film "It happened at the world's fair". ;-)

Jeg har dog hørt at han skal have leveret en anderledes god præstation i "Dark blue", men den er der ingen af jer, der kender eller har set?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#45 Bohemian 18 år siden

The Thing of course?? Det da indlysnende ; )
Free in serenity.
Gravatar

#46 Kram 18 år siden

Stargate fordi jeg ELSKER DEN FILM... :)
Tombstone er dog også en klassiker, men det univers Stargate filmen præsenterer, det facinerer mig dybt, elsker alt sci-fi som er nogenlunde "nede på jorden" (altså ikke star trek crap :p). Især fordi historien bygger op omkring fortiden osv. - Fantastisk historie.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#47 vapor 18 år siden

Hvor er Sky High? :D
Gravatar

#48 metabolid 18 år siden

Helt klart The Thing - jeg mener - det da dybt originalt at Russel vader rundt med en sombrero på sydpolen!!!
Gravatar

#49 Hal60 18 år siden

Uden tvivl The Thing...
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#50 jensen123 18 år siden

stemte på anden film da jeg ikke har set nogle af de andre....

Skriv ny kommentar: