• "Tombstone"
    23%
  • "Stargate"
    23%
  • "The Thing"
    15%
  • "Flugtaktion New York"
    10%
  • Anden film
    7%
  • "3000 Miles To Graceland"
    7%
  • "Hvem springer kineserne for?"
    7%
  • "Breakdown"
    4%
  • "Desperat valg"
    3%
  • "Vildt begær"
    1%

Stemmer i alt: 1352

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 filmz-loxley 18 år siden

Nu skriver jeg normalt ikke en kommentar til polls, men hvor er tequila sunrise og overboard? Min stemme ville helt sikkert være faldet på en af de to film - om ikke andet så af nostalgiske grunde.
Gravatar

#52 filmz-morpheus75 18 år siden

umiddelbart vil jeg sige at der er mange Kurt Russell film der mangler på den liste..Udover de to loxley nævnte mangler bestemt osse Soldier.

#43 Og nej, jeg har ikke lige set at der har været en poll om had til Ron Howard:o) SKANDALE, he he
Take the red pill, you stay in wonderland, then i´ll show you how deep the rabbithole goes... Citat: Morpheus (Matrix)
Gravatar

#53 filmz-Daedalos 18 år siden

Hvem springer kineserne for !!! :D

den er for genial

#54 Nikmi 18 år siden

JEg har valgt Stargate men det ligger nok i at jeg er en giga stor fan af Stargate serierne også :P
Gravatar

#55 filmz-barnebarn 18 år siden

Jeg valgte "The Thing" simpelt hen fordi det længe (og måske endda stadig er) den bedste gyserfilm, jeg har set.

Men Kurt Russel har fandme været med i flere rigtig gode film - som jeg har nydt at se flere gange:

- Flugtaktion New York er en klassiker og kanonfed i sin tid fuldstændig i samme ånd som f.eks. Mad Max...

- Hvem springer kineserne for har jeg også altid syntes var kanonfed, og selv da de genudsendte den her for ikke så længe siden, kunne jeg ikke lade være med at sidde og se den.

- Tombstone var en fed film, selv om jeg som en af de få stadig syntes at Kevin Costners version, Wyatt Earp, var klart federe. Specielt Dennis Quad som Doc var kanon.
<hr>
Must see films: Mulholland Drive - The Matrix - Kill Bill Vol.1 - The Lord of the Rings: The Fellowship - Scarface - Memento
Gravatar

#56 filmz-Kadann 18 år siden

#55 -

Jeg synes til gengæld at Costners udgave er dræbende kedelig, men jo, Quaid spiller glimrende i rollen, måske det eneste lyspunkt ved den film. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#57 filmz-bat271 18 år siden

For mig ingen tvivl her; The Thing. En helt igennem fantastisk sci-fi gyser, ikke set bedre i mine øjne.

Men hvor blev "Soldier" af på listen ? Ikke specielt god, men berigtiget på listen synes jeg.
Gravatar

#58 anders the gamer 18 år siden

Stemte også på The Thing, en eminent gyser.

Forresten er der nogle af jer der kan huske det X-Files afsnit (er vist i sæson 1) hvor historien er taget "direkte" fra The Thing?
Balian of Ibelin: What is Jerusalem worth?
Saladin: Nothing....Everything!
-Kingdom of Heaven
Gravatar

#59 filmz-maxhh 18 år siden

Tja, jeg stemte 3000 miles to Graceland... der ér bare noget med overdreven vold, sex, vulgært sprog og Elvis-tøj der klikker rigtigt inde i mit univers... ;o)

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#60 jesperhp 18 år siden

Jeg har ikke set 'The thing' som mange jo åbenbart roser til skyerne.
Derfor fik 'Tombstone' min stemme - virkelig en fed western synes jeg!

Skriv ny kommentar: