-
"Tombstone"23%
-
"Stargate"23%
-
"The Thing"15%
-
"Flugtaktion New York"10%
-
Anden film7%
-
"3000 Miles To Graceland"7%
-
"Hvem springer kineserne for?"7%
-
"Breakdown"4%
-
"Desperat valg"3%
-
"Vildt begær"1%
Stemmer i alt: 1352
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#51 filmz-loxley 18 år siden
#52 filmz-morpheus75 18 år siden
#43 Og nej, jeg har ikke lige set at der har været en poll om had til Ron Howard:o) SKANDALE, he he
#53 filmz-Daedalos 18 år siden
den er for genial
How much does life weigh?
#54 Nikmi 18 år siden
#55 filmz-barnebarn 18 år siden
Men Kurt Russel har fandme været med i flere rigtig gode film - som jeg har nydt at se flere gange:
- Flugtaktion New York er en klassiker og kanonfed i sin tid fuldstændig i samme ånd som f.eks. Mad Max...
- Hvem springer kineserne for har jeg også altid syntes var kanonfed, og selv da de genudsendte den her for ikke så længe siden, kunne jeg ikke lade være med at sidde og se den.
- Tombstone var en fed film, selv om jeg som en af de få stadig syntes at Kevin Costners version, Wyatt Earp, var klart federe. Specielt Dennis Quad som Doc var kanon.
Must see films: Mulholland Drive - The Matrix - Kill Bill Vol.1 - The Lord of the Rings: The Fellowship - Scarface - Memento
#56 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg synes til gengæld at Costners udgave er dræbende kedelig, men jo, Quaid spiller glimrende i rollen, måske det eneste lyspunkt ved den film. :)
#57 filmz-bat271 18 år siden
Men hvor blev "Soldier" af på listen ? Ikke specielt god, men berigtiget på listen synes jeg.
#58 anders the gamer 18 år siden
Forresten er der nogle af jer der kan huske det X-Files afsnit (er vist i sæson 1) hvor historien er taget "direkte" fra The Thing?
Saladin: Nothing....Everything!
-Kingdom of Heaven
#59 filmz-maxhh 18 år siden
Mvh
MaxHH
#60 jesperhp 18 år siden
Derfor fik 'Tombstone' min stemme - virkelig en fed western synes jeg!