• Wonder Woman
    25%
  • Black Widow
    24%
  • Mystique
    15%
  • Harley Quinn
    12%
  • Catwoman
    6%
  • Jean Grey
    4%
  • Rogue
    3%
  • En anden
    3%
  • Scarlet witch
    3%
  • Supergirl
    2%
  • Storm
    1%
  • Batgirl
    1%
  • Elektra
    1%

Stemmer i alt: 268

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Geekalot 6 år siden

Valgte Harley Quinn, syntes Maggie Robbie rammer karakteren spot on. :)
Gravatar

#2 Tsunamijhoe 6 år siden

Nu er Harley Quinn jo hverken super,eller helt,så hvad hun laver på denne liste er mærkelig..Hun er jo bare et sindsygt kvindemenneske,intet super over det..Og så er hun jo en skurk,ikke en helt,ikke engang i suicide squad er hun en helt,det er jo skurke tvunget til at være "helte"

Valgte Mystique,helst i Rebecca Romijn's skikkelse. Helt fantastisk præstation. Om Mystique er en heltinde eller også en skurk kan jo diskuteres.
Gravatar

#3 Geekalot 6 år siden

#2 Ny Batman tegnefilm, hjælper hun altså Batman :)
Gravatar

#4 Justin 6 år siden

#2

så du er sur over af folk vælger en skurk, og gør derefter det samme ??
Gravatar

#5 Alex- 6 år siden

Jeg er mest tilhænger af Black Widow men Wonder Woman er klart en bedre kandidat som værende den bedste superheltinde. Har endnu ikke set Wonder Woman men det er fedt at se at den angiveligt klarer sig godt, nu hvor det er nyere tids første storslåede superheltinde film.
Harley Quinn er hverken helt eller skurk, fed karakter men bestemt ikke bedste heltinde.
Gravatar

#6 kingzcq 6 år siden

Black Widow og Wonder Woman er min favorit heltinde,men ww,filmen er mere godt ud!
Gravatar

#7 X&O 6 år siden

Jeg har endnu ikke set den nye Wonder Woman, så den kan jeg ikke rigtig vælge, men derudover synes jeg at Black Widow og Michelle Pfeiffers Catwoman er de bedste.
Gravatar

#8 Pistolprinsen 6 år siden

Powergirl!
Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#9 6pac 6 år siden

#2 - I de senere udgaver af DC-universet er Harley Quinn gået fra at være direkte superskurk til at bevæge sig i et gråt område, eksempelvis som Mystique, som har været alt fra en skurk i Magneto-klassen til medlem af SHIELD i Marvel-universet.

I Injustice-serien har Harley taget rollen som Batmans sidekick efter Nightwing er død og Robin er skiftet til den anden side og en mainline DC-universet, har Harley Quinn en serie hvor hun er hovedpersonen og er mere helt end skurk, dog med et lidt wonky moralsk kompas, så en slags anti-helt som Punisher.

Skriv ny kommentar: