• The Departed
    18%
  • Blood Diamond
    18%
  • The Aviator
    12%
  • What's Eating Gilbert Grape
    12%
  • Titanic
    9%
  • Catch Me If You Can
    8%
  • Gangs of New York
    5%
  • The Basketball Diaries
    5%
  • The Beach
    3%
  • Romeo + Juliet
    3%
  • Revolutionary Road
    3%
  • Body of Lies
    2%
  • The Man in the Iron Mask
    2%
  • This Boy's Life
    1%
  • Anden film
    0%

Stemmer i alt: 1511

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Kruse 15 år siden

Arrgh, den var jo svær denne her :) Jeg stemte på The Aviator, men min stemme kunne ligeså godt være faldet på Revolutionary Road, The Departed eller Catch Me If You Can.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#12 BN 15 år siden

Uha, den er svær .... men jeg har stemt på hans præstation i 'Catch Me If You Can', hvor han spiller en ret sammensat person, idet han både har et forvirret, vanskeligt sind (et rollefag han mestrer) og er intelligent og handlekraftig (som i flere af hans nyere film), samt charmerende som i 'Titanic'.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#13 Åkepool 15 år siden

Det kan kun blive mellem 2 film, hvoraf "The Basketball Diaries" må tage en kneben 1. plads, selvfølgelig foran hans præstation i "What's Eating Gilbert Grape".

Værd at nævne er også "Blood Diamond" og "Gangs of New York".
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#14 Highland Park 15 år siden

Jeg har ikke set alle filmene, men han leverede en meget moden, fornem og nuanceret præstation i "Revolutionary Road", så...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#15 Ceepa 15 år siden

Basket Ball Diaries FTW! Det er sgu ikke alle der kan spille narkoman så det blir SÅ autentisk (eller hvordan man nu staver til det!) Ej virkelig en pragt præstation for hans side i den film.... Men det er bare så svært da det er meget forskellige roller han påtager sig! Der er joikk én film han spiller dårligt i hvis du spørger mig
Gravatar

#16 MadMartigan 15 år siden

Stemte Body of Lies, der gør han det virkelig godt i...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#17 Bohemian 15 år siden

Blood Diamond : )
Free in serenity.
Gravatar

#18 Mr. Smith 15 år siden

Manden er jo overraskende god til at spiller roller som er mental syge. Så min stemmer gik til The Aviator hvor han lider af ocd.

What's Eating Gilbert Grape var næsten ved at få min stemme!
Gravatar

#19 Tylerdurden 15 år siden

Fuck jeg stemte forkert! Stemte Blood Diamond.

Jeg synes personligt at Romeo+Juliet er den bedste af filmene,
men Leo spiller bedst i Revolutionary Road, tæt forfulgt af What's Eating Gilbert Grape og Blood Diamond.
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#20 moulder666 15 år siden

#13 skrev:
Det kan kun blive mellem 2 film, hvoraf "The Basketball Diaries" må tage en kneben 1. plads, selvfølgelig foran hans præstation i "What's Eating Gilbert Grape".

Helt enig.

Lige derefter kommer The Aviator, The Departed (overvurderet film, men Leo gør det stadig virkelig godt) Catch me if you can og så This Boy's life.

Romeo + Juliet og Gangs of New York spillede han også gansk glimrende i, mens resten af hans præstationer i mine øjne er ganske ok, men intet specielt. (har dog ikke set Revolutionary Road eller Body of Lies)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Skriv ny kommentar: