• The Departed
    18%
  • Blood Diamond
    18%
  • The Aviator
    12%
  • What's Eating Gilbert Grape
    12%
  • Titanic
    9%
  • Catch Me If You Can
    8%
  • Gangs of New York
    5%
  • The Basketball Diaries
    5%
  • The Beach
    3%
  • Romeo + Juliet
    3%
  • Revolutionary Road
    3%
  • Body of Lies
    2%
  • The Man in the Iron Mask
    2%
  • This Boy's Life
    1%
  • Anden film
    0%

Stemmer i alt: 1511

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 tiany 15 år siden

Jeg synes DiCaprio er blevet bedre med årene, men stadig så er han bedste præstation imo han første store rolle i "What's Eating Gilbert Grape"
Valar morghulis
Gravatar

#2 Skeloboy 15 år siden

Hmm...stemte The Aviator, men den er sgu temmelig svær...han er ikke gode i Man In The Iron Mask eller Titanic, har ikke set Catch Me If You Can, THis Boy's Life eller Body of Lies, men i resten er han fra temmelig god til sindssyg god...
Gravatar

#3 RFriis 15 år siden

Han stod i mine øjne for sidste års stærkeste præstation i Revolutionary Road, som min stemme gik til.

Derudover har jeg en stor svaghed for The Beach, men det skyldes nok mere Boyle end DiCaprio.
Gravatar

#4 tranberg 15 år siden

Titanic, come on - hans præstation heri blegner da i forhold til hans powerhouse performance i "The Aviator", der fik min stemme.
The end is closest to the beginning
Gravatar

#5 ace#1 15 år siden

Jeg fatter ikke en lyd!!
Anede ikke der var så mange tøser der stemte herinde!
Men come on! Titanic??? Han gør det da super duber, men rollen er jo med så lidt dybte, at hans præstation på ingen måde kan sammenlignes med flere af hans andre roller!

Svært valg, men det blev Basketball Diaries herfra.
Gravatar

#6 Skeloboy 15 år siden

#3 - han spiller også fint i The Beach, synes dog ikke filmen er god..,.men ok, det er jo heller ikke det spørgsmålet går på...Han er helt eminent god i Revolutionary Road også...og i The Departed, Blood Diamond, Gangs of New York, Romeo + Juliet er han også temmelig god...og han spiller også ganske udmærket i Titanic, bare ikke ligeså godt som i de andre
Gravatar

#7 Lady Arwen 15 år siden

Har faktisk lige set Romeo+Julie i engelsk i dag og synes det var en god film han gør det jo altid godt men i What's Eating Gilbert Grape er han altså bare noget helt særligt og baseret på hans alder var det også en fuldstændig fantastisk skuespillerpræstation så stemmen måtte gå the What's Eating Gilbert Grape!
Doctor Who <3
Gravatar

#8 filmz-Is 15 år siden

DiCaprio er sgu dygtig han er. Stemmen gik til What's Eating Gilbert Grape hvor han simpelthen er forrygende.
Gravatar

#9 Benway 15 år siden

Han har lavet nogle virkelige gode præstationer de senere år, og jeg var dybt imponeret over ham i "Revolutionary Road", så den fik min stemme.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#10 [ikke godkendt bruger] 15 år siden

[Denne bruger afventer at blive godkendt til at deltage i diskussionen.]
"I love the smell of napalm in the morning..."

Skriv ny kommentar: