• Schindlers liste
    39%
  • Taken
    27%
  • Batman Begins
    8%
  • The Dark Knight Rises
    6%
  • Star Wars: Episode I - Den usynlige fjende
    3%
  • The A-Team
    3%
  • Rob Roy
    3%
  • Gangs of New York
    2%
  • The Grey
    2%
  • Love Actually
    1%
  • Kingdom of Heaven
    1%
  • Michael Collins
    1%
  • Darkman
    1%
  • Unknown Identity
    1%
  • Anden film
    1%
  • Kinsey
    0%
  • The Mission
    0%
  • Clash of the Titans
    0%
  • The Next Three Days
    0%

Stemmer i alt: 2058

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 MadMartigan 10 år siden

Bedste film Batman Begins

Bedste præstation Schindlers liste
I'm your huckleberry...
Gravatar

#12 MOVIE1000 10 år siden

Stemte ved en fejl The Grey, da jeg helt havde overset Schindlers List.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#13 Batsy 10 år siden

Kyllingebenet (6) skrev:
Hvorimod han spiller den samme rolle i Star Wars, Kingdom of Heaven og Batman filmene.

Arrrrrr!

Synes nu der en forskel på dem alle 3, hvertfald på Begins og star wars. Da KOH rollen var ret lille, men den var mindeværdig synes jeg.

Han endte jo med at være noget helt andet i Begins i slutningen, så kan godt se at du så ham som en Qui Gon Jinn i starten hvor han var Henry Ducard personligheden.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#14 Kyllingebenet 10 år siden

Batsy (13) skrev:
Arrrrrr!

Synes nu der en forskel på dem alle 3, hvertfald på Begins og star wars. Da KOH rollen var ret lille, men den var mindeværdig synes jeg.

Han endte jo med at være noget helt andet i Begins i slutningen, så kan godt se at du så ham som en Qui Gon Jinn i starten hvor han var Henry Ducard personligheden.

Fader/mentor-rollen er stort set ens, i de film.
Mental striptease..
Gravatar

#15 Alex- 10 år siden

Jeg er ikke den store fan af Liam Neeson. Faktisk var han en af de punkter som irriterede mig mest ved Star Wars Episode I. Så stemte Gangs of New York, da han kun medvirker ganske kort i den.. :p
Gravatar

#16 moulder666 10 år siden

Er stor fan af Liam Neeson. Jeg burde måske have stemt Schindler's Liste, da jeg sagtens kan se, at det er bedre filmkunst osv - men Taken er til gengæld bare genial, kompromisløs, brutal underholdning, som jeg kan se igen og igen.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#17 T. Nielsen 10 år siden

#16 Synes det er fint du stemmer hvad følelserne fortæller dig er rigtig for dig.
Baby, it's cold outside
Gravatar

#18 Batsy 10 år siden

Kyllingebenet (14) skrev:
Fader/mentor-rollen er stort set ens, i de film.

Jaaaov tjooov neeej njaaa, lad os bare være enige at vi er uenige.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#19 st0rm 10 år siden

Synes at man fik sider set af ham i "The Grey" som man ikke har set i de klon-roller han har spillet på det sidste. Schindler's Liste er self epic men han har udviklet sig meget som skuespiller siden da.
Gravatar

#20 rammy 10 år siden

Liam Neeson er en skuespiller med et uhørt højt bundniveau og jeg har set alle filmene i denne afstemning (woohoooo ;). Hans performance i The Grey løber med min stemme.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com

Skriv ny kommentar: