• Schindlers liste
    39%
  • Taken
    27%
  • Batman Begins
    8%
  • The Dark Knight Rises
    6%
  • Star Wars: Episode I - Den usynlige fjende
    3%
  • The A-Team
    3%
  • Rob Roy
    3%
  • Gangs of New York
    2%
  • The Grey
    2%
  • Love Actually
    1%
  • Kingdom of Heaven
    1%
  • Michael Collins
    1%
  • Darkman
    1%
  • Unknown Identity
    1%
  • Anden film
    1%
  • Kinsey
    0%
  • The Mission
    0%
  • Clash of the Titans
    0%
  • The Next Three Days
    0%

Stemmer i alt: 2058

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 MikkelHJ 10 år siden

Schindlers Liste er en fantastisk film, og Liam Neeson er übercool i Taken.

Dog er der bare noget helt særligt ved Darkman, der gør, at helheden ender med at være større end summen af alle filmens dele.

Det kan vel egentlig opsummeres i fire ord:

Take the fucking elephant!
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#22 Riqon 10 år siden

I forhold til hvor utrolig sej Liam Neeson er, så er det egentlig tankevækkende hvor mange dårlige film han har været med i :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#23 HonoDelLoce 10 år siden

Riqon (22) skrev:
I forhold til hvor utrolig sej Liam Neeson er, så er det egentlig tankevækkende hvor mange dårlige film han har været med i :)

Jeg tænker tit nøjagtig samme tanke om Samuel L. Jackson :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#24 Riqon 10 år siden

#23 - godt eksempel!
Gravatar

#25 Riqon 10 år siden

Hvor er "Battleship" for resten? "Phantom Menace" og "Clash of Titans" er jo med.
Gravatar

#26 Driver 10 år siden

Schindlers liste, Taken og The Grey er mine favoritter.

Schindlers liste, giver sig selv. Taken er fænomenal fed underholdning af den bedste slags, og The Grey er en barsk fortælling med en for mig, helt igennem fantastisk slutning. Årh, den film rammer mig, det må jeg indrømme - Fandens barske vilkår for den kære Liam i den film, og desværre har det også været barsk for ham i virkeligheden. :(

Slutningen på The Grey, til dem, der vil gense den. Hvis du ikke har set filmen, så LAD VÆRE med at trykke på linket:

“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#27 Space Monster 10 år siden

"The Grey" er virkelig god. Holder dog også af hans præstation i "Schindlers Liste". "Rob Roy" er også en god Liam Neeson-film, men måske mere på grund af Tim Roth.

Bemærkelsesværdigt ved Liam Neeson er at han dør i mange af hans film. Han spiller også tit en rolle som "guide" for hovedpersonen - for derefter at kradse af :-)
“There are no heroes... In life, the monsters win.”
― George R.R. Martin
Gravatar

#28 BN 10 år siden

Hans bedste film: Schindler's List

Hans bedste præstation: Schindler's List
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#29 TheChris 10 år siden

Ærgeligt Darkman er så langt nede men må give stemmen til Oscar Schindler.
The Dude: Fuck sympathy! I don't need your fuckin' sympathy, man, I need my fucking johnson!
Donny: What do you need that for, Dude?
Gravatar

#30 moulder666 10 år siden

Space Monster (27) skrev:
"The Grey" er virkelig god. Holder dog også af hans præstation i "Schindlers Liste". "Rob Roy" er også en god Liam Neeson-film, men måske mere på grund af Tim Roth.

Bemærkelsesværdigt ved Liam Neeson er at han dør i mange af hans film. Han spiller også tit en rolle som "guide" for hovedpersonen - for derefter at kradse af :-)

Ja, det havde jeg egentlig aldrig tænkt over. Ham og Sean Bean har seriøst dårlige odds for at overleve generelt! :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Skriv ny kommentar: