-
"Den sjette sans"52%
-
"Unbreakable"17%
-
"Signs"10%
-
Jeg bryder mig ikke om hans film7%
-
"The Village"6%
-
Hvem er M. Night Shyamalan?6%
-
"Lady in the Water"2%
Stemmer i alt: 1536
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 davenport 17 år siden
#42 jesperhp 17 år siden
#43 Patriarch 17 år siden
Men jeg synes godt om alle hans film.
#44 dslacker 17 år siden
Fra min IMDB anmeldelse:
Religious Sermon:
Is it possible that there are no coincidences??? Give me a break... This cannot possibly be a premise for a SCIENCE-Fiction movie, thats just preposterous.
I like MNS's topics for movies and there is no doubt that he is a VERY skilled director of both people and cameras. Sixth Sense was extremely clever and very frightening, Unbreakable was one of the first movies to take comics seriously and was also very cleverly written.
Signs had the potential to be a new ET or some other kind of clever Science-Fiction, and instead we get this God awful (pun intended) sermon thats supposed to tell mankind that EVERYTHING is predestined. Why ???
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
#45 Patriarch 17 år siden
Jeg er det mest antireligiøse der findes - men jeg synes godt om Signs. Jeg kan sagtens synes godt om en film selvom den omhander emner jeg ikke bryder mig om/tror på...
#46 myshkin 17 år siden
Rigtig god film. Indlæg #37 af bn beskriver vældig fint hvorfor. Signs synes jeg var middelmådig. Unbreakable var ganske udemærket. The Sixth Sense har jeg vidst ikke få set, men alt er vidst ødelagt med hensyn til den, så det er for sent nu. Lady in the Water har jeg heller ikke set.
- internet anonymous
#47 kasper0204 17 år siden
#48 Morbid 17 år siden
#49 filmz-omega2005 17 år siden
Men jeg kan nu godt lide alle hans film, Lady in The Water var dog mindre vellykket men dne kunne da ses :)
#50 thomas040 17 år siden
elskede alle karaktererne, og hele den måde den var bygget op på... og så alles præstationer... skønt..
men intet topper sixth sense... den er simpelhen forrygende....
scenen med drengen og hans mor i bilen til sidst, er simpelthen så velspillet af man får gåsehud!