-
"Den sjette sans"52%
-
"Unbreakable"17%
-
"Signs"10%
-
Jeg bryder mig ikke om hans film7%
-
"The Village"6%
-
Hvem er M. Night Shyamalan?6%
-
"Lady in the Water"2%
Stemmer i alt: 1536
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 MTK 17 år siden
#32 filmz-gofferoffer 17 år siden
Glæder mig desuden til The Happening. Har læst scriptet, og det er en interessant historie, selvom jeg måske godt kunne forestille mig, at nogle ikke ville kunne lide det.
#33 filmz-DocDoom 17 år siden
#34 deathlikesilence 17 år siden
Ikke at jeg synes at han ellers hans film er decideret dårlige... men genial er de/han heller ikke. imo
#35 stein 17 år siden
#36 evermind 17 år siden
#37 BN 17 år siden
Også enig. ... Jeg kan så til gengæld ikke specielt lide nogen af de andre film, Shyamalan har lavet... men derfra og til at hade dem er der nu langt. Manden kan absolut sit film-håndværk, og jeg følte mig da jævnt godt underholdt af "Unbreakable", omend jeg ikke vil betegne den som mere end seværdig.
Har bestemt mig for at købe min første Shyamalan-film, og det bliver "The Village", fordi den både anden, tredje, fjerde, femte og sjette (o.s.v.) gang kan ses for sin stærke kærligheds-historie og/eller sin pointe om - SPOILER!!! - at det er menneskeligt, men nok ikke praktisk muligt at flygte fra en ond og voldelig verden. De menneskelige konflikter og risikoen for at nogen begår uret mod andre, er allestedsnærværende, jf. forældrenes bedrag overfor deres børn og jalousi-drabsforsøget.
Med andre ord er der meget andet end det store overraskelsesmoment der gør filmen god.
#38 nygaardpetersen 17 år siden
#37 - enig med de synspunkt på "the village". Er nu også vild med hans andre film (med undtagelse af "lady in the water".
#39 chandler75 17 år siden
Iflg. IMDb: A paranoid thriller about a family on the run from a natural crisis that presents a large-scale threat to humanity.
#40 Skeloboy 17 år siden
Har nemlig kun set Den Sjette Sans