• "Den sjette sans"
    47%
  • "Unbreakable"
    19%
  • Jeg bryder mig ikke om hans film
    9%
  • "Signs"
    8%
  • Hvem er M. Night Shyamalan?
    7%
  • "The Village"
    4%
  • "Luftens sidste mester"
    3%
  • "The Happening"
    2%
  • "Lady in the Water"
    1%

Stemmer i alt: 2738

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 keitel 13 år siden

"Unbreakable" 10/10
Gravatar

#32 Åkepool 13 år siden

Er meget enig med BN i meget af det han skriver om "The Village", en rigtig god film.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#33 Riqon 13 år siden

Der er helt klart noget om BNs snak. The Village er slet ikke så ringe. Den er både stemningsfuld og har et rigtig godt plot. Det er muligt, jeg misforstår #29, men jeg ser ikke, der er nogen grund til at insinuere, BN skulle være skideskør.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#34 Babo Rises 13 år siden

Åkepool (32) skrev:
Er meget enig med BN i meget af det han skriver om "The Village", en rigtig god film.


Fandt den selv god nok, men ikke i nærheden af topkarakteren, men altså.. sådan er der så meget.

#33

Tror godt du kan være rolig, det var blot en lille fræk sang til bn (netto reklamen), som jeg tror han har opfanget (han ved godt, at jeg har respekt og høje tanker om mandens filmmeninger når der kommer til alvor.
Gravatar

#35 HonoDelLoce 13 år siden

Ingen tvivl om at det er Unbreakable for mit vedkommende..

Men har vi ikke haft den her poll før?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#36 Moog 13 år siden

1. Signs: Den bedste invasionsfilm jeg har set, sjovt nok også den mest realistiske selv med rumvæsner der ikke kan tåle vand... Gibsons kamp med hans tro i filmen er også godt skildret, samt Joaquins underdrevede skuespil er eminent.

2. The Village: Glimrende kærlighedsfilm, markedsført som gyser... den mest misfortsåede film i mange år.

3. Unbreakable: Klasse film der rent faktisk fortjener at have tillægsordet "dyster". En "superhelte film" med realisme?

4. Den Sjette Sans: God gyser, man ikke er en af de der film der bare ikke er nær så god anden gang.
Gravatar

#37 MathiasMoeller 13 år siden

Hvor fanden er Devil?
Gravatar

#38 Riqon 13 år siden

#36 -

Hold da kæft. (Beklager, men sådan taler jeg altså til folk, når de bringer spoilers.) Men ellers er jeg meget enig. Den Sjette Sans er rigtignok ikke så god anden gang, men tredje gang mange år senere, så ser man, at den stadig holder og ønsker sig den gode gamle M. Night Shyamalan tilbage.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#39 dyg 13 år siden

#35 - Jo, det mener jeg også, at vi har. Men det ændrer nu ikke på, at Unbreakable også er min favorit af Shyamalyalmamalmalans film.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#40 Riqon 13 år siden

#39 -

Hedder han ikke nærmere Shamalammadingdong?
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: