• "Den sjette sans"
    47%
  • "Unbreakable"
    19%
  • Jeg bryder mig ikke om hans film
    9%
  • "Signs"
    8%
  • Hvem er M. Night Shyamalan?
    7%
  • "The Village"
    4%
  • "Luftens sidste mester"
    3%
  • "The Happening"
    2%
  • "Lady in the Water"
    1%

Stemmer i alt: 2738

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Lord Beef Jerky 13 år siden

The Sixth Sense - 4/6
Unbreakable - 5/6
Signs - 3/6
The Village - 2/6
The Lady In The Water - 1/6
The Happening - 3/6
The Last Airbender - 1.5/6

Det må så være Unbreakable for mig.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#22 dh-ad 13 år siden

Jeg synes ellers, at the Happening får kniven herinde, jeg har set den 2 gange og synes den er rigtig god. Jeg kan ikke være den eneste...

Måske er det fordi den minder SÅ meget om nogle af de bedste Stephen King Romaner. (Puls og The Stand.)

1. Den sjette sans
2. Signs
Delt 3. plads: The Village og The Happening
5. Unbreakable
6. Lady in the Water

Har ikke set Last Airbender.
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#23 Riqon 13 år siden

#22 -

Jeg har aldrig set den af den grund, at alle hader den, ikke bare herinde, men tilsyneladende også resten af Internettet samt Mark Wahlberg, der spillede hovedrollen.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#24 mr gaijin 13 år siden

Jeg stoppede med at se hans film efter "The Village", men "Sixth Sense" og "Unbreakable" var udmærkede.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#25 Lord Beef Jerky 13 år siden

#22 Jeg synes, at The Happening er så ufattelig dårlig, at den er god. Jeg har stadig kun set den en gang, men har efterfølgende købt den på blu-ray, så den står klar til et godt grin en anden gang. Forstår slet ikke at folk er sådan efter den heller... den er bestemt pisseunderholdende.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#26 ifone.nielsen 13 år siden

Jeg er en af dem, som elsker hans film :p

Valgte "Lady In The Water",, men hvis man kunne vælge alle sammen, så havde jeg da nok lige gjordt det :D
Svært at forklare hvorfor jeg elsker hans film,, men synes bare at de alle sammen giver mening. Måske ikke for alle,, men for mig gør de. Har dog ikke set "The Last Airbender" endnu. Men det er jo også en film, som er bygget på tegneserien :p Så kan sådan set godt forstå, at den får de dårlige anmeldelser xD
Gravatar

#27 djibyman2-the seque 13 år siden

1. Unbreakable 6/6
2. The Sixth Sense 5-6/6
3. Signs 3/6
4. The Village 2-3/6
5. The Happening 2/6
6. Lady In The Water - stadig ikke set
7. The Last Airbender - stadig ikke set
Gravatar

#28 BN 13 år siden

Babo Rises (12) skrev:

Hold da helt ferie. En 10'er til The Village? Jeg håber at du stadig er bagstiv efter en hård bytur :-)

Hehe. Ja, den får en 10'er af mig, fordi (1) kærlighedshistorien i den er så stærk og rørende og klichéfri, fordi (2) skuespillet er så godt (især fra Joaquin Phoenix, Bryce Dallas Howard, William Hurt og Sigourney Weavers side), fordi (3) filmen er mildt samfundskritisk, fordi (4) musikken er noget det smukkeste jeg nogensinde har hørt, og fordi pkt. 1, 2 og 3 er vigtigere elementer end filmens twist/overraskelsesmoment, som jeg finder interessant, men som naturligvis virker mindre overvældende for MIG efter den første gang, men alligevel fungerer, fordi min empati i forbindelse med den kvindelige hovedperson er intakt.

Der er generelt ikke noget jeg kan sætte en finger på.

DERFOR! (For nu at citere Netto-reklamen.)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#29 Babo Rises 13 år siden

og DERFOR vil jeg synge:

chauffør, chauffør, og han er skide skør :-)
Gravatar

#30 Hr. Nielsen 13 år siden

#28 Hvis jeg tog samtlige af dine punkter og vendte dem på hovedet, ville det sandsynligvis være grundene til at jeg fandt den tæt på ringe. Har dog heldigvis glemt meget af denne ligegyldighed, så ville ikke kunne sige det med sikkerhed:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others

Skriv ny kommentar: